AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Jeg er så kåt på en barndomsvenn av meg. Han er det man definerer som en skikkelig «taper», uten jobb og bor hos foreldrene på gården. Dårlig kosthold og livsstil har han også. Opp igjennom barne-og ungdomsårene var det alltid litt «doktorlek», og bare for et år siden skulle vi bade sammen men han fikk stå og måtte bli i vannet. Han snakket ofte om hva vi skulle gjøre sammen når vi ble voksne og på en eller annen blyg måte var jeg med på det. For jeg ville, men ville ikke at det skulle bli alvorlig eller ekkelt siden vi var unge. Vi vokste jo opp sammen, så vi hadde sett hverandre både med og uten klær. Nå er jeg 25 og så kåt på han. Har vel vært det fra jeg begynte å tenke på sex og onanering. Alt jeg vil er at han skal komme hjem til meg og leke med meg. Så lenge vi klarer. Det verste er at jeg vet at han hadde vært med på det. Han har jo vært kåt på meg i mange år. Men han vet ikke at jeg fantaserer om han og vil ha han inni meg. Vi møtes på butikken og snakker om familie. Han har gitt opp for lenge siden om at jeg skal ville ha han. Jeg vil liksom ikke åpne meg om det på grunn av familieforholdene. Men jeg holder ikke ut. Tenker på han hver gang jeg onanerer, og vil egentlig bare ha han. hva skal jeg gjøre? Holde det som fantasi, eller ta kontakt? Anonymkode: 6fe87...f7f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #2 Skrevet 24. desember 2019 Du burde ta kontakt. Sett fantasien ut i livet. Mest for din egen del, men sannsynligvis også for han sin skyld. Vedkommende (han) er nok ganske uvitende om det hele, men du har har nok et slags seksueklt "overtak" på han, da du sannsynligvis har ørlite mer erfaring enn ham. Han ville nok blitt utrolig overrasket, men sannsynligvis svært takknemlig. Du ville nok fått en venn for livet, både psykisk og fysisk ! 😃 Anonymkode: 81e4b...84f 2
Pia Sofia Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Helt klart ta kontakt! Man angrer seg mer for det man IKKE gjør i livet! 2
isw Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Du burde flytte til Oslo eller en annen by og finne noen andre å tenne på enn en fyr uten jobb som bor hos foreldrene sine. Det finnes andre muligheter der ute.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 Er du klar for de andre følelsene enn kåthet, som kan oppstå fra begge sider her? Anonymkode: bacdf...e01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå