AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Bestilte en pakke fra tights.no som blant annet inneholdt 20 stk cake in a cup med sjokolade & karamell, dette betalte jeg 369 kr for. Når pakken kom frem inneholdt den en tipakning med cake in a cup sjokolade & karamell, og en tipakning cake in a cup med dark chocolate. Ettersom jeg ikke liker mørk sjokolade var dette litt skuffende. Så lurer på om det er noe vits å klage på dette? Hvordan kan jeg eventuelt bevise det? På bestillingen, mailen og lappen som lå inne i pakken står det at det skal være 20 stk med sjokolade & karamell, men begge tipakningene har en strekkode og noe nr på seg (ikke samme nr som ordrenummeret mitt). Og hvis jeg klager, må jeg da sende den som er feil i retur og vil dette eventuelt bli dekket? Noen som har lignende erfaringer? 😊 Anonymkode: fa73a...bae
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Selvfølgelig kan du klage. Noen ganger ber de deg om å sende produktet tilbake, mens andre ganger sier de at du kan beholde det. Anonymkode: d4d30...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 Du kan jo knipse et bilde og legge ved. Jeg bestilte bokser med brus og noen lakk, mens andre var meget deformert. Tok bilde og sendte mail, fikk refundert for de som var ødelagt. Anonymkode: 4890d...361 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 Du skal klage, ja. Når du handler på nett har du som kunde rettigheter. Du fikk feil produkt, de må ordne opp. Anonymkode: 095f5...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 Ja, absolutt. Jobber i nettbutikk, av og til skjer det feil dessverre, og det vet jo de som jobber der og vil jeg tro. Mulig du blir bedt om å legge med bilde, men en hver seriøs bedrift vil tilby å sende deg nytt produkt så snart de kan eller ev. refundere deg pengene hvis du heller vil det. Anonymkode: dce47...96a 2
Taluno Skrevet 25. desember 2019 #6 Skrevet 25. desember 2019 Har ikke handlet fra den butikken, men min erfaring med nettbutikker er at de sender ny vare eller refunderer pengene, og i tillegg lar deg beholde feilsendt vare. Jeg har aldri måtte returnere feilsendt produkt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Selvfølgelig skal du klage. Du har jo ikke fått det du bestilte. Anonymkode: 33665...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå