Gå til innhold

tips til morgengave til mannen

Anbefalte innlegg

Gjest brud i sommer
Skrevet

Hvorfor ikke la din mann få sitt livs guttedrøm oppfylt, og gi han en dag som racerfører..? :kul:

Jeg vurderte det selv, helt til vi ble enige om å ikke kjøpe morgengaver til hverandre (bryllupet blir dyrt nok osm det er..) :roll: . Men jeg skal uten tvil gi han det ved en anledning.. :)

Det er sikkert flere steder man kan sjekke opp, men jeg fant info på www.rudskogen.no

Og for de som lurer: det står at det koster kr. 4450,- for en dag.. For en opplevelse!! Tror alle menn ville elsket denne gaven!!

(og for de som lurer: jeg jobber ikke der nei.... :hoho: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Teletubbien
Skrevet

Tusen takk for tipset, jeg putter det inn under "absolutt mulige" morgengaver...

Noen andre med tips - gjerne innen samme sjanger, men med motorsykkel isteden for bil/gocart?

:sjarmor:

Skrevet

Ikke noe motorsykkeltips her..

Vi skulle ikke ha morgengaver... Ble enige om å droppe det..

Det gikk jo bra.. :roll:

Jeg ga min mann et album med undertøys-bilder av meg selv, som mine 5 venninner arrangerte under utdrikningslaget mitt. Han ble glad for det ja! ;)

Jeg fikk en diamantring i hvitt gull! :hjerte:

Ingen av oss holdt avtalen.. Bare et lite obs til de som har samme avtale. ;):ler:

Gjest brud i sommer
Skrevet

Det er selvfølgelig en mulighet for det.. En venninne av meg opplevde det samme.. Fikk den flotte klokka med diamanter!! :o

Jeg tror imidlertid at min mann (som i utgangspunktet syntes morgengave var noe tøv.. :roll: ) klarer å holde seg til avtalen...

Gjest molla glemtåloggeinn
Skrevet

Vi giftet oss på lørdag og ga hverandre morgengaver.

Jeg fikk en Ipod 20GB, gravert med "Elsker deg!" og datoen for vielsen. Fikk også et diamant anheng formet som hjerte og med 3 diamanter.

Av meg fikk han playstation, Spill og minnebrikke....

Gjett om jeg får angre på morgengaven min til han. Mannen sitter pal med playstationen nå *stønn* Populær gave var det i hvertfall...

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

nokia 6680 blir det her...

Skrevet

Har skaffet en morgenkåpe, men i morges fikk jeg en superlur ide. Om den er gjennomførbar, det vet jeg ikke. Venter spent på mail fra en tegner... Veldig lurt å gjøre dette 3 dager før jeg trenger gaven, men han får i hvertfall en morgenkåpe...

Han snek seg veldig hemmelighetsfull avgårde til sin forlover akkurat nå, med en stor sekk. Det var ikke helt med i planen at han skulle stikke nå, siden vi har mange ting å gjøre ferdig sammen, men jaja. Kirkeprogrammet kan vi jo mekke fredag kveld... :o

Catzy

- lett oppgitt over engasjementet til gemalen

Skrevet
Tusen takk for tipset, jeg putter det inn under "absolutt mulige" morgengaver...

Noen andre med tips - gjerne innen samme sjanger, men med motorsykkel isteden for bil/gocart?

:sjarmor:

heisann!!

trur det går å kjøra motorsykkel og på rudskogen :P

Gjest Lille Lakris
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe min fremtidige mann en champagne-sabel til morgengave (som jeg blir å gi han på bryllupsdagen, slik at han får brukt den da :wink: )

Men sliter litt med å finne noen butikk i Oslo eller på nett. Bare danske butikker. Ender vel opp med å bestille derfra.

Gjest Teletubbien
Skrevet
Jeg tenkte å kjøpe min fremtidige mann en champagne-sabel til morgengave (som jeg blir å gi han på bryllupsdagen, slik at han får brukt den da :wink: )

Men sliter litt med å finne noen butikk i Oslo eller på nett. Bare danske butikker. Ender vel opp med å bestille derfra.

Bilde?

Link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...