AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Jeg har blitt anklaget. Anklagene er helt falske. Jeg har aldri rørt barna på en slik måte, ikke noe som er i nærheten, ingenting i grenseland til vold. Alle barna har forklart seg og historien om hva jeg skal ha gjort mot dem, og versjonen er sendt inn til barnevernet. Barnevernet har enda ikke snakket med dem selv. Men jeg er så redd for at dette ikke skal bli gjennomskuet og jeg ikke skal bli trodd. Noen som har vært i lignende situasjon, hvor en forelder har gått såpass inn for ødelegge deg? Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Regner med at ungene har sagt sannheten til barnevernet, så da blir jo den som lyger gjennomskuet, og vil da også miste troverdigheten sin om han/hun prøver seg på flere løgner. (har ikke vært borti noe lignende, men uttaler meg likevel) Anonymkode: a806b...c68 6
wahaj Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 Her var det skolen som misforstod ene barnet, og trodde far slo søskenet. Vi ble ringt 2t før vi skulle møte bv. Og da hadde de allerede pratet med barna. Alt ble nøstet opp på møtet. Så saken ble avsluttet etter de 3 mnd med undersøkelse (ble ett møte, et hjemmebesøk, et fellesmøte med skolen også avslutning). 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, wahaj skrev: Her var det skolen som misforstod ene barnet, og trodde far slo søskenet. Vi ble ringt 2t før vi skulle møte bv. Og da hadde de allerede pratet med barna. Alt ble nøstet opp på møtet. Så saken ble avsluttet etter de 3 mnd med undersøkelse (ble ett møte, et hjemmebesøk, et fellesmøte med skolen også avslutning). Ja, men her har den ene forelderen gått inn for at barna skal lyve om meg så er veldig redd. Barn er veldig lojale mot sine foreldre Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at ungene har sagt sannheten til barnevernet, så da blir jo den som lyger gjennomskuet, og vil da også miste troverdigheten sin om han/hun prøver seg på flere løgner. (har ikke vært borti noe lignende, men uttaler meg likevel) Anonymkode: a806b...c68 Jeg tar ikke det ikke som en selvfølge. Jeg er bekymret hva forelderen har sagt til barna, om hva som skjer med dem eller seg.. hva som helst... hvis ikke bara forteller den versjonen forelderen ønsker at dem skal fortelle videre. Barn er veldig lojale. Anonymkode: 4b7f0...2f3 1
Helgeline Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 Uff så trasig Ts. Du har god samvittighet, det er det viktigste her. Hvis du er redd for at barna blir manipulert til å lyve, da tror jeg imidlertid det er lurt å skaffe seg en juridisk rådgiver. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 2 minutter siden, Helgeline said: Uff så trasig Ts. Du har god samvittighet, det er det viktigste her. He he, det er absolutt ikke viktigste her. Det viktigste er å ikke miste barna for falske anklager. Anonymkode: 8577f...714
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #8 Skrevet 24. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: He he, det er absolutt ikke viktigste her. Det viktigste er å ikke miste barna for falske anklager. Anonymkode: 8577f...714 Hvis du mistenker at den andre foreldren har fått barna til å lyve om deg så sier du det til bv. Da vil de snakke med barna om dette, og dette vil komme fram. Anonymkode: eb577...768 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #9 Skrevet 24. desember 2019 Advokat!! Anonymkode: 2eab1...79d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #10 Skrevet 24. desember 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du mistenker at den andre foreldren har fått barna til å lyve om deg så sier du det til bv. Da vil de snakke med barna om dette, og dette vil komme fram. Anonymkode: eb577...768 Påstander om at de andre foreldrene manipulerer barna skjer i omtrent hver eneste sak, så nei at man sier ifra betyr ikke at de vil tro på deg eller at de får barna til å innrømme at det er en løgn. Anonymkode: 25f65...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #11 Skrevet 24. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: He he, det er absolutt ikke viktigste her. Det viktigste er å ikke miste barna for falske anklager. Anonymkode: 8577f...714 Barna er ikke mine Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #12 Skrevet 24. desember 2019 10 timer siden, Helgeline skrev: Uff så trasig Ts. Du har god samvittighet, det er det viktigste her. Hvis du er redd for at barna blir manipulert til å lyve, da tror jeg imidlertid det er lurt å skaffe seg en juridisk rådgiver. Har advokat som skal hjelpe hvis ting går får langt. Må bare vente til barna har snakket med bv for å vite hvor ille situasjonen evt. Er Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #13 Skrevet 24. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du mistenker at den andre foreldren har fått barna til å lyve om deg så sier du det til bv. Da vil de snakke med barna om dette, og dette vil komme fram. Anonymkode: eb577...768 Jeg har gitt min versjon til BV Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #14 Skrevet 24. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Påstander om at de andre foreldrene manipulerer barna skjer i omtrent hver eneste sak, så nei at man sier ifra betyr ikke at de vil tro på deg eller at de får barna til å innrømme at det er en løgn. Anonymkode: 25f65...bc4 Nettopp. Jeg føler dette kan tippe begge veier. Forferdelig skremmende Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #15 Skrevet 24. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barna er ikke mine Anonymkode: 4b7f0...2f3 Hvem er det sine barn? Hvem er du i relasjon til dem? Anonymkode: 433c2...391 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #16 Skrevet 24. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Advokat!! Anonymkode: 2eab1...79d Ja, jeg har ansatt en som er klar hvis dette blir så ille. Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #17 Skrevet 24. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem er det sine barn? Hvem er du i relasjon til dem? Anonymkode: 433c2...391 Jeg er sammen med barnas far Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #18 Skrevet 24. desember 2019 Sannheten vinner stort sett alltid. Viktig å spille med helt åpne kort. Da merker saksbehandlerne hvem som er ærlig og sier alt, og hvem som prøver å fordreie samtalene og styre dem på en unaturlig måte. Anonymkode: 2c60d...7c3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #19 Skrevet 24. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannheten vinner stort sett alltid. Viktig å spille med helt åpne kort. Da merker saksbehandlerne hvem som er ærlig og sier alt, og hvem som prøver å fordreie samtalene og styre dem på en unaturlig måte. Anonymkode: 2c60d...7c3 Ja, jeg har ingenting og skjule så håper det kommer godt frem Anonymkode: 4b7f0...2f3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #20 Skrevet 24. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sammen med barnas far Anonymkode: 4b7f0...2f3 Da skjønner jeg bekymringen. Jeg forstod ikke hvorfor du la frem at barna var lojal til sine foreldre, om du var en forelder selv. Så mor mener du er voldelig, og kan ha instruert barna til å tro du utøver vold? Hva er det du har gjort som kan tolkes dithen? Er du streng? Barna er vel lojal overfor sin far også. Har dere nylig blitt sammen? Skulle det mot formodning ikke gå veien, vil nok far få pålegg om å ha samvær uten deg tilstede. Anonymkode: fd6f9...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå