AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Jah...dette er ikke en tråd jeg trodde jeg kom til å skrive. Men. Jeg dater en flott mann som jeg har blitt veldig glad i. Denne uka har vi hatt sex og det viser seg at han har en veldig stor penis...den største jeg har sett. Det er fint det altså, litt vanskelig å få den inn men når den først er inne går det bra. Men, det var dette med blowjob da. Han tilfredsstiller meg, og jeg vil gjerne gi tjenesten tilbake. Men det er vanskelig! Penisen er så stor at jeg såvidt klarer å få munnen rundt. Og da føles det som om kjeven går ut av ledd, og tennene kommer i veien. Og jeg kommer jo ikke noe langt ned i det hele tatt. Jeg prøver å bruke hendene i tillegg, men utover det - er det noen gode tips og triks for hvordan man kan gi en god blowjob til en mann med stor penis? Jeg mener det, seriøst - dette er ikke en runketråd e.l. Anonymkode: a47b3...8f1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Er han fra Afrika? Afrikanske peniser er egentlig tilpasset afrikanske damer. Er ikke så mye du får gjort med det. Bare å slikke litt på tuppen og bruke hendene. Kanskje få med en venninne, så kan dere ta hver deres side. Anonymkode: 028b5...8b7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 Hvorfor ikke spørre han om hva han liker? Anonymkode: c9ad8...202 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er han fra Afrika? Afrikanske peniser er egentlig tilpasset afrikanske damer. Er ikke så mye du får gjort med det. Bare å slikke litt på tuppen og bruke hendene. Kanskje få med en venninne, så kan dere ta hver deres side. Anonymkode: 028b5...8b7 Eh nei, han er norsk og jeg deler han ikke med noen. Anonymkode: a47b3...8f1 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke spørre han om hva han liker? Anonymkode: c9ad8...202 Joda skal det, men vil jo gjerne imponere litt😬 Anonymkode: a47b3...8f1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Er han fra Afrika? Afrikanske peniser er egentlig tilpasset afrikanske damer. Er ikke så mye du får gjort med det. Bare å slikke litt på tuppen og bruke hendene. Kanskje få med en venninne, så kan dere ta hver deres side. Anonymkode: 028b5...8b7 Ja, evolusjonen har selvfølgelig sørget for at afrikanske peniser er tilpasset munnen til afrikanske damer. Hahaha Anonymkode: b39a7...6b1 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 Jeg bruker mye hender og tunge for å spare kjeven. Er ikke munnen stor nok så er den ikke stor nok, da er det bare å kompensere på andre måter og være litt kreativ. Han liker sikkert at du har testiklene hans i munnen, hvis ikke de også er for store. Anonymkode: 7e31b...e6b 4
Gjest kalkulator Skrevet 23. desember 2019 #8 Skrevet 23. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje få med en venninne, så kan dere ta hver deres side. Anonymkode: 028b5...8b7 Denne her.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #12 Skrevet 24. desember 2019 Man gir mannen en sokk eller en stor fleshlight med masse glidemiddel og sier kos deg ☺️ Anonymkode: 63c8b...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #14 Skrevet 24. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jah...dette er ikke en tråd jeg trodde jeg kom til å skrive. Men. Jeg dater en flott mann som jeg har blitt veldig glad i. Denne uka har vi hatt sex og det viser seg at han har en veldig stor penis...den største jeg har sett. Det er fint det altså, litt vanskelig å få den inn men når den først er inne går det bra. Men, det var dette med blowjob da. Han tilfredsstiller meg, og jeg vil gjerne gi tjenesten tilbake. Men det er vanskelig! Penisen er så stor at jeg såvidt klarer å få munnen rundt. Og da føles det som om kjeven går ut av ledd, og tennene kommer i veien. Og jeg kommer jo ikke noe langt ned i det hele tatt. Jeg prøver å bruke hendene i tillegg, men utover det - er det noen gode tips og triks for hvordan man kan gi en god blowjob til en mann med stor penis? Jeg mener det, seriøst - dette er ikke en runketråd e.l. Anonymkode: a47b3...8f1 Du må bare gape høyt nok og presse den inn. Er munnen din fysisk for liten så er det nok ikke noe triks som kan løse akkurat det. Tennene bør du nok ikke være så redd for. Godt utstyrte menn tåler langt mer enn de 12 cm omkrets penisene, og vi er også vant til å kjenne litt tenner siden det alltid har vært slik når vi har blitt sugd. Anonymkode: 70eb2...10d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #15 Skrevet 24. desember 2019 8 timer siden, Troste skrev: Bare tull så stor er den ikke Tøys. Penishoder og skaft kan variere fra 2-3 cm i diameter til 6-7 cm i diameter. Med begge hender rundt skaftet er det fortsatt plenty med kølle igjen. Om det tolkes som et problem eller noe bra får nå være en privat sak, men det er nå slik det er i, om i bare noen få, norske hjem. God Jul. Anonymkode: 77d11...230
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #16 Skrevet 24. desember 2019 9 timer siden, Troste skrev: Bare tull så stor er den ikke Hvorfor er det tull? Jeg har også vært med en mann med stor penis og jeg synes blowjob var vanskelig. Anonymkode: 9f22a...131
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #17 Skrevet 24. desember 2019 9 hours ago, Troste said: Bare tull så stor er den ikke Selvsagt kan den være det. Når penisen til samboeren min er på sitt hardeste får jeg akkurat penishodet inn i munnen, men ikke stort mer enn det uten at tennene mine kommer i veien. Det skal ikke så mye bredde til før det er en utfordring for en del kvinner, men hvis du aldri har prøvd å suge kuk før så skjønner jeg forsåvidt at det kan være vanskelig å se for seg. Anonymkode: 7e31b...e6b 2
isw Skrevet 24. desember 2019 #18 Skrevet 24. desember 2019 Det er ikke alle som er like store i kjeften vet du 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #19 Skrevet 24. desember 2019 Takk for gode tips fra endel av dere. Jeg estimerer at den er ca 5-6 cm i diameter. Det er ganske drøyt. Jeg gaper alt jeg klarer og da får jeg den såvidt litt inn, men det blir jo ikke noe bra teknikk av det..... Jeg har prøvd å google litt, det står at man heller må fokusere på å slikke på steder der det er godt. Men det er jo litt synd da. Vil gjøre det i tillegg, ikke bare det liksom.. om noen av dere har flere tips, så kom gjerne med det. Både dere som selv har store og dere som har kjæreste med en.. Anonymkode: a47b3...8f1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #20 Skrevet 24. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må bare gape høyt nok og presse den inn. Er munnen din fysisk for liten så er det nok ikke noe triks som kan løse akkurat det. Tennene bør du nok ikke være så redd for. Godt utstyrte menn tåler langt mer enn de 12 cm omkrets penisene, og vi er også vant til å kjenne litt tenner siden det alltid har vært slik når vi har blitt sugd. Anonymkode: 70eb2...10d Sikker? Jeg aner jo ikke hvordan det føles selv. Anonymkode: a47b3...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå