Gå til innhold

Sugde han for å få sex, hjalp jo ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lagde en tråd om hvordan få typen til å ville ha sex igjen og pirre han til dette etter sex økt nr 1.

Jeg lå inntil han i sofaen nettopp og koste og klemte. Hadde på meg klær som han syns jeg er sexy i og var fin.

Så maserte jeg han utenpå buksen og gikk sakte videre til å gjøre hele pakken med tunge/munn/armer. 

Han nøøt det og syns det var godt og han ble stein hard.

Men han ville bare fullføre i denne situasjonen? Sex var ikke ett tema en gang. Han ville bare få utløsning av at jeg sugde og runket han...

Det er jo håpløst... Jeg blir jo kåt av situasjonen jeg også og da skal jeg bare fullføre han og sitte sprengkåt. I sofaen etterpå av opplevelsen uten å fullføre eller få noe selv?

Umulig å få han til å ha sex med meg igjen før det har gått mange dager.....

Hvorfor ville han ikke ta meg i denne situasjonen?

Anonymkode: 3eb93...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sammen med en trivelig type gitt 

Anonymkode: 258a4...aac

• Liker 2
Skrevet

Det er jo veldig avslappende å ligge i sofaen og få komme uten å måtte reise seg engang.

• Liker 4
Skrevet

Dere må jo snakke sammen. Blir han hard og synes det er godt, må han jo kunne gjengjelde og ha sex med deg? 

Jeg ville spurt rett ut hvis jeg var deg.

• Liker 2
Skrevet

Støtter innleggene ovenfor.

Fortell han hvor deilig det er å bli fylt opp av han, hvilken mann kan motstå det...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Bubo skrev:

Støtter innleggene ovenfor.

Fortell han hvor deilig det er å bli fylt opp av han, hvilken mann kan motstå det...

Lurer jeg også på. 

Er han en lat type eller? 

Skrevet

Vi hadde perfekt sex i natt. Dette med suging var for å teste han om han kan få lysten igjen i kveld. Men det fikk han ikke. Men jeg gjorde noe veldig godt på han. Dette er sjeldent jeg gjør sånn plutselig. 

Men tydeligvis er sex behovet hans er dekket.

Vi har fått noe nytt dyrt teknisk i huset som han leser om på telefonen.  Forstår at dette er interessant for han nå. Jeg burde kansje teste han i en vanlig dag han ikke har fått noe nytt leketøy.

Men neste gang da vil han sikkert bare fullføre i den situasjonen slik som i dag? Så lenge vi nettopp har hatt sex?

Jeg blir jo dritkåt av å suge han og sånn. Da vil jeg gjøre noe med lysten min også. Blir vel til at jeg går i dusjen og fingrer meg til det jeg nettopp gjorde med han.

Ts

Skrevet

Du burde tredd deg ned på ham, da

Anonymkode: 48b0a...9de

Skrevet

Hva hadde du gjort på mitt strippesow ?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde tredd deg ned på ham, da

Anonymkode: 48b0a...9de

Jeg kjenner han. Jeg vet at han ikke ville det. Hvis jeg hadde spurt eller prøvd å ha sex med han så ville han avsluttet det hele og sagt at han vil slappe av nå, "kom her og gi meg en klem nydelige". 

Samtidig som han hadde spurt hva som er med meg, siden jeg vil ha sex igjen. På en ertete tullete måte. For vi hadde sex i natten som var.

Da føler jeg meg unormal og sexgal dame. Det tenner ikke meg. Jeg tenner mest på at gutten er sexgal og vill etter meg. Så jeg vil unngå å høre det, for det ødelegger min sexlyst på han når han får meg til å føle meg unormal gal etter sex.

Jeg er jo mer sexvill enn vanlig, jeg er jo det. Men vil ikke føle meg "mobbet". Ønsker at det heller blir satt pris på av mannen min.

Målet mitt er å lære meg hvordan jeg skal lokke han til å bli vill etter meg før det har gått 5 dager. 

Etter 5 dager er han 100% klar for sex. Men jeg vil ha sex oftere. 

Rundt eggeløsning : Hver dag/annenhver dag

Mensen: 2 ganger i uken

Utenom: 3 ganger i uken

Itillegg til kose,flørte , og pirre litt dagen før sex

Herregud, nå føler jeg meg som en skikkelig sexgal og timeplan dame...

Men vi har alle våre drømmer og for meg er det veldig viktig med ett godt sexliv for å ha det bra i forholdet ellers. 

Ts

Skrevet

Du må prate med han. Skjønner forsåvidt hvis han trodde dette, sett i isolasjon, var en BJ/runk.

Men sett i sammenheng med resten du beskriver, så tror jeg han tror at du gjør alle disse tingene fordi du enten liker å gjøre alle de tingene eller fordi det er du som skal gjøre alle disse tingene. 

Blir som å ta oppvasken alene i en måned i det håp at han skal "se deg" og så ta ansvar.

Hvis han backer ut av massasje, oral og slikt hvis han skjønner at han også skal på giver-siden, så var det vel greit å finne ut av det tidlig i forholdet heller enn sent, eller? Men han burde få skikkelig beskjed og skjønne tegninga før du holder han ansvarlig for noe han svært mulig ikke er klar over foregår. Vi gutta er av og til rett og slett så treige at det er flaut.

Skrevet
18 minutter siden, MuffinStud skrev:

Du må prate med han. Skjønner forsåvidt hvis han trodde dette, sett i isolasjon, var en BJ/runk.

Men sett i sammenheng med resten du beskriver, så tror jeg han tror at du gjør alle disse tingene fordi du enten liker å gjøre alle de tingene eller fordi det er du som skal gjøre alle disse tingene. 

Blir som å ta oppvasken alene i en måned i det håp at han skal "se deg" og så ta ansvar.

Hvis han backer ut av massasje, oral og slikt hvis han skjønner at han også skal på giver-siden, så var det vel greit å finne ut av det tidlig i forholdet heller enn sent, eller? Men han burde få skikkelig beskjed og skjønne tegninga før du holder han ansvarlig for noe han svært mulig ikke er klar over foregår. Vi gutta er av og til rett og slett så treige at det er flaut.

Men målet mitt er å prøve å pirre han til å ville ha sex med meg igjen.

Da kan jeg ikke fortelle han helt uten videre at hvis jeg suger deg nå, vil du knulle meg etterpå da?

Da sier han nei til hele pakken. For han hadde sex dagen før og er ikke i den modusen. Og derfor prøver jeg å få han i den modusen slik at han vil ha sex. Det får jeg ikke av å bare spørre han.

Jeg kan suge han til han er hard og be han knulle meg der og da eller ingenting.

Men han vil jo bare at jeg skal fullføre med suge/runke. Og da føler jeg ikke en god følelse av å tvinge han til å ha sex når han ikke vil. 

Jeg ønsker å få han til å ville...

Ts

Skrevet

Du skulle stoppe sugingen og ronkingen like før orgasmen. Og stilt deg på kne foran han og rystet på rompa, det hadde han ikke motstått

Skrevet

Å hvorfor ikke bare være fornøyd at du kunne gi han en avsugning pluss runking som avslutning enn å bli ei dramaqueen uten like liksom ved å forvente full pakke..?

Anonymkode: e1ca9...d21

Skrevet
7 minutter siden, Strippern skrev:

Du skulle stoppe sugingen og ronkingen like før orgasmen. Og stilt deg på kne foran han og rystet på rompa, det hadde han ikke motstått

Hehehhe... Trollesvaret ditt var morsomt.

Ts

Skrevet

Snakk med han da. Før hånden hans ned på deg, sett deg på ansiktet hans. Om dere ikke klarer å kommunisere og dekke hverandres behov, hva er poenget? 

Anonymkode: 8dda1...2fc

Skrevet

Så dere har forskjellig sexdriv. Da er det kanskje ikke ment å være?

Skrevet

5 dager?? Hvor gammel er han? Min type er 57 og han må ha litt tid i mellom. Men er klar 2-3 ganger i uka 

Anonymkode: ec5bf...b92

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...