Korpsnerden Skrevet 23. desember 2019 #1 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg liker å bruke rød kjole på julaften, men hvert år er jeg i tvil om jeg skal gå for svart eller hudfarget strømpebukse. Svart ser så hardt ut mot rødt, mens hudfarget ser så sommerlig ut - spesielt når man skal i gudstjeneste etc før julemiddagen. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Del Skrevet 23. desember 2019 Begge går, men de må være litt shiny og høy kvalitet 🙂 Mange velger nok sort. Har du slanke/kraftige legger? Anonymkode: 916f0...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikkisixx Skrevet 23. desember 2019 #3 Del Skrevet 23. desember 2019 Svart. Alltid svart og 50den eller meir👍 Eg haatar hudfarga 🤮😅 God jul 🎅🏻🎄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Del Skrevet 23. desember 2019 Er den hudfarget bør den heller være nesten gjennomsiktig. Transparant. Anonymkode: 916f0...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 23. desember 2019 #5 Del Skrevet 23. desember 2019 Svart er også en hudfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 23. desember 2019 #6 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 6 timer siden, Kikkisixx skrev: Svart. Alltid svart og 50den eller meir👍 Eg haatar hudfarga 🤮😅 Ikke at dette er mitt spesialfelt, men mener du at hun skal gå med Vegard Ulvang-tykkelse under et skjørt når hun ønsker å pynte seg? 50den er ikke veldig lekkert. Endret 23. desember 2019 av MortenMinstelønn 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. desember 2019 #7 Del Skrevet 23. desember 2019 Kanskje koksgrå? Det er mindre hardt enn svart. Eller hva med rødt i samme farge som kjolen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 23. desember 2019 #8 Del Skrevet 23. desember 2019 Hudfarget eller ganske gjennomsiktig svart 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 23. desember 2019 #9 Del Skrevet 23. desember 2019 6 minutter siden, pokijh skrev: Svart er også en hudfarge! Nei. Det er et vanlig ord for å beskrive brun hudfarge i forskjellige nyanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 23. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge går, men de må være litt shiny og høy kvalitet 🙂 Mange velger nok sort. Har du slanke/kraftige legger? Anonymkode: 916f0...ddc Slanke. Når jeg pynter med bruker jeg tynne strømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 23. desember 2019 6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Ikke at dette er mitt spesialfelt, men mener du at hun skal gp med Vegard Ulvang-tykkelse under et skjørt når hun ønsker å pynte seg? 50den er ikke veldig lekkert. Enig med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 23. desember 2019 #12 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg hadde gått for hudfarget, 20 den eller mindre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Del Skrevet 23. desember 2019 Gå uten strømpebukse, det er finest Anonymkode: dc29c...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 23. desember 2019 22 minutter siden, Kikkisixx skrev: Svart. Alltid svart og 50den eller meir👍 Eg haatar hudfarga 🤮😅 God jul 🎅🏻🎄 God jul 🎅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strippern Skrevet 23. desember 2019 #15 Del Skrevet 23. desember 2019 Det blir bra bardent , da blir du sexygirl😍 11 minutter siden, barbent skrev: Jeg hadde gått for hudfarget, 20 den eller mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikkisixx Skrevet 23. desember 2019 #16 Del Skrevet 23. desember 2019 41 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Ikke at dette er mitt spesialfelt, men mener du at hun skal gp med Vegard Ulvang-tykkelse under et skjørt når hun ønsker å pynte seg? 50den er ikke veldig lekkert. Ja, eg synes det er absolutt finast 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #17 Del Skrevet 23. desember 2019 39 minutter siden, bodyhack_petter skrev: Nei. Det er et vanlig ord for å beskrive brun hudfarge i forskjellige nyanser. Er ikke svart en hudfarge? Anonymkode: e6df1...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 23. desember 2019 #18 Del Skrevet 23. desember 2019 32 minutter siden, Strippern skrev: Det blir bra bardent , da blir du sexygirl😍 hihi😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #19 Del Skrevet 23. desember 2019 59 minutter siden, Korpsnerden skrev: Jeg liker å bruke rød kjole på julaften, men hvert år er jeg i tvil om jeg skal gå for svart eller hudfarget strømpebukse. Svart ser så hardt ut mot rødt, mens hudfarget ser så sommerlig ut - spesielt når man skal i gudstjeneste etc før julemiddagen. Hva tenker dere? Hudfarget er utmerket til rødt. God Jul🎄🌟 Anonymkode: 2e52b...8d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strippern Skrevet 23. desember 2019 #20 Del Skrevet 23. desember 2019 Fin profil du har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå