AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Mannen min deler ikke sine fantasier med meg. Svaret han gir: "Han tenner på min deilige kropp og fantaserer om å knulle meg i ulike stillinger" Men det er vel ikke akkurat en fantasi?... Ikke så spennende ihvertfalv. Jeg forteller han om mine... Har maange fantasier og den ene er for eksempel: At jeg liker følelsen av å være "slaven" "horen" hans... Straffe puling... Og enda mer fantasier kan jeg liste opp... Hvorfor sier han det ikke? Har han så lite fantasi? Deler ikke dere menn fantasiene med oss? Jeg ønsker å gi han den beste sexen, men vanskelig når jeg ikke vet hva jeg skal fokusere på. Utkledning var ikke hans fantasi ihvertfalv, klærene skal av... Jeg elsker å snakke med han om sex og fantasi, men han liker ikke det. Når jeg begynner å snakke om sex/fantasier. Han bytter tema til julehandel og annet hverdagslig .... Anonymkode: 89477...f57
isw Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Sannsynligvis har han mange fantasier. Men det er forskjell på å ikke ha fantasier og å ikke snakke om de. Mange kan synes at fantasier er ubehagelige å snakke om, eventuelt at de er av en slik karakter at han skammer seg eller ikke vil utsette deg for de. Jeg har selv fantasier som jeg ikke snakker så mye om. De er ikke skumle, men jeg vil ikke legge press på noen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: eg elsker å snakke med han om sex og fantasi, men han liker ikke det. Når jeg begynner å snakke om sex/fantasier. Han bytter tema til julehandel og annet hverdagslig .. Er dere sikre på hvem som er mann og dame i forholdet? Når han heller vil snakke om julehandel i stedet for sex, må han være spik spenna gæær’n 😊 Anonymkode: 04df3...41b
MuffinStud Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 Vel, dersom du vil være submissiv, så er du litt avhengig av at han "fyller" det rommet du etterlater. Det er mer initativansvar på den dominante. Så kanskje du skulle prøve å være dominant først. Binde han og pirre med bind for øynene. Og så gjør du ting som du vil at han skal gjøre med deg. Så, enten liker han det, og dere kan spille videre på det. Eller han sier at dette ikke helt var noe for han, men da burde man jo prøve å bytte plass før man helt legger det bort, bør man ikke?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 Jeg skjønner han. Jeg har få fantasier, kun en kategori. Og jeg er særs dårlig på å utdype det for sambo. Selv om vi kan snakke åpent om det meste (inkl sex) ellers. Men jeg har jo som sagt få fantasier, er egentlig mer opptatt av hans. Anonymkode: 81350...53d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, MuffinStud skrev: Vel, dersom du vil være submissiv, så er du litt avhengig av at han "fyller" det rommet du etterlater. Det er mer initativansvar på den dominante. Så kanskje du skulle prøve å være dominant først. Binde han og pirre med bind for øynene. Og så gjør du ting som du vil at han skal gjøre med deg. Så, enten liker han det, og dere kan spille videre på det. Eller han sier at dette ikke helt var noe for han, men da burde man jo prøve å bytte plass før man helt legger det bort, bør man ikke? Har prøvd dette med å ta kontrollen. Han nyter det litt før han reiser seg og tar kontrollen over meg igjen. Jeg tror det handler om usikkerhet og presentasjon. Han er veldig overasket av å være sammen med meg. Han trodde aldri han skulle finne en dame på mitt nivå. Har han sagt. Han hadde lite erfaring med sex før meg, imenst jeg har utforsket og har max selvtilitt når det gjelder sex. I starten slet han så mye med presentasjonen at han ikke klarte å komme. Han har alltid vært veldig sjenert med motsatt kjønn. Og det har hindret han i å tørre å gå fram. Men nå syns jeg han børr bli mer åpen og trygg når vi har vært sammen i 7 år. Jeg vil vite om han har noen fantasier som ikke bare handler om inn og ut av fitten. Ts Anonymkode: 89477...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå