Gjest gjest som lurer Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 De siste par dagene har jeg blitt sår rundt sjedeåpningen. Det er på innsiden av de innerste kjønnsleppene. Nå i dag så klør det veldig, og det er liksom veldig ruglete å ta på. Jeg kan ikke si om jeg har vært ruglete der før, eller om det er en slags greie som har kommet nå som jeg klør/svir sånn. Har hatt samleie uten kondom, men det minner liksom ikke om noen kjønnsykdom heller. Har ikke lagt merke til annlerledes utflod. kan dette være sopp, eller bare slitasje sårhet? Tenkte jeg kunne kjøpe en sånn soppkur bare for å være på den sikre siden.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Høres veldig ut som sopp for min del. Jeg ville kjøpt canasten jeg.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Høres ut som sopp dette. Kjøp en Canesten pakke med stikkpille og krem på apoteket.
Gjest Gitte Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 ..og det er himmelrike når du får på den kremen og det slutter å klø
Sarabi Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 ..og det er himmelrike når du får på den kremen og det slutter å klø :enig_animasjon: Det aller beste er når man har dusjet og skal tørke seg med handduken....
Saeria Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 ..og det er himmelrike når du får på den kremen og det slutter å klø
Gjest listal Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 jeg har også fått slik ekkel kløe i vaginalåpningen, men jeg hakke råd til å gå på apoteket å kjøpe dyre medisiner! forsvinner det av seg selv etterhvert?
Gjest Gitte Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 hvis du har sopp burde du virkelig investere de 100 kr det koster for en pakke canesten, har selv hatt sopp bare én gang, men herregud for en plage. er ikke 100% sikker, men tror ikke sopp går over av seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 Den kombipakningen koster litt over hundre kr. Men du kan også bruke naturell jogurth (ja jeg kan ikke skrive det ) Dersom det frister.
Gjest Rettskriveren:-) Skrevet 1. juni 2005 #11 Skrevet 1. juni 2005 og....yoghurt skrives det jenter....
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #12 Skrevet 1. juni 2005 Du kan også skylle med svakt eddikvann. 3-4 ss 7% eddik til en liter vann. Prøv deg frem vannet skal være surt men ikke svi. Bruk en 5 eller 10 ml sprøyte uten spiss, sånn som man mater kattunger med. De vet hva du skal ha. ( 5 kr på apoteket)
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. juni 2005 #13 Skrevet 1. juni 2005 jeg har også fått slik ekkel kløe i vaginalåpningen' date=' men jeg hakke råd til å gå på apoteket å kjøpe dyre medisiner! forsvinner det av seg selv etterhvert?[/quote'] Hvis du ikke har råd til en pakke Canesten som koster ca. 120 kroner så bør du revurdere hva du bruker penger på Nei, sopp forsvinner ikke av seg selv.
Gjest listal Skrevet 1. juni 2005 #14 Skrevet 1. juni 2005 ja fy på meg, jeg som bruker alle pengene mine på husleie, strøm, bleier til dattera mi og barnemat, fysjom fy stakkars min vagina som ikke kommer i første rekke.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. juni 2005 #15 Skrevet 1. juni 2005 ja fy på meg' date=' jeg som bruker alle pengene mine på husleie, strøm, bleier til dattera mi og barnemat, fysjom fy stakkars min vagina som ikke kommer i første rekke.[/quote'] På hvilken måte tjener det din datter at du ikke tar vare på deg selv? Du kan ikke gå rundt med soppinfeksjon i skjeden i flere uker, for det første komer du vil å klø deg til blods og for det andre kommer du til å måtte oppsøke gynekolog for å bli kvitt soppen fordi du ikke har behandlet den selv, og da må du betale mye mer enn 120 kroner.
Gjest starter av tråd Skrevet 1. juni 2005 #16 Skrevet 1. juni 2005 jeg har knøpt Canesten krem, og begynt å smørre. Tror det var på tide, for jeg har begynt å svi mer, og det er litt vondt, sikkert fordi jeg har måttet klødd. Hadde tenkt å spørre legen i dag, men fikk ikke komme til. Men, hvor er det realistisk at jeg har fått soppen? Jeg har hatt samleie med en mann som ikke har hatt seks på to år. Sier han, og jeg tror han. Men kan han ha sopp uten å vite det, eller uten at jeg har sett noe? Eller han jeg ha fått sopp av at han har brukt fingrene på meg? Eller fått det av meg selv?
Gjest Violetta Skrevet 1. juni 2005 #18 Skrevet 1. juni 2005 For noe tull. Trådstarter: Det er ikke alltid Canesten hjelper, da kan du prøve en kapsel som heter Diflucan. Det får du riktignok på resept, men bør ikke være noe problem å få hos din fastlege. Trenger ikke noen gynekolog.
Iskvinnen Skrevet 1. juni 2005 #19 Skrevet 1. juni 2005 Sopp har du desverre kunnet få om du så hvar jomfru. Det smitter ikke ved samleie, og skyldes ubalanse i bakteriefloraen nedentil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå