Katten.2.0 Skrevet 23. desember 2019 #21 Skrevet 23. desember 2019 Synes (profesjonell) stripping er noe av det kleineste jeg kan se for meg. Har gitt tydelig beskjed om at det aldri skal skje på mitt utdrikningslag. 1
Gjest Warrior Skrevet 23. desember 2019 #22 Skrevet 23. desember 2019 Det e underholdende hvis det er noen jeg synes er sexy og tenner på😍
Strippern Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #23 Skrevet 23. desember 2019 Settes høye krav til strippere i dag, Må ære litt muskel løs, og vital.Og utstyr som holder.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #24 Skrevet 23. desember 2019 Ser helt latterlig ut. Anonymkode: 80dd7...1a2 2
Strippern Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #25 Skrevet 23. desember 2019 Ja det er et show, som er ment å tifredstille tiskuere, Lattelig ja øyer som men offte stinn brakke
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #26 Skrevet 23. desember 2019 Stripping kan være fint det og pirrende - kommer an på settingen, men personlig liker jeg at de tar av seg alt. Har også vært på show i Amsterdam - der var det både damer og menn - er man litt frisinnet og ikke så prippen så er det artig underholdning. En svær raper inn i toern på henne... artig... Anonymkode: dfbd4...aba
Strippern Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #27 Skrevet 23. desember 2019 Artig at du tar fram Amsterdam, jeg har vært der en par ganger der var vi to menn og to jenter, ble veldig godt mottatt ja et velykket show var deg🤪
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #28 Skrevet 23. desember 2019 3 timer siden, Strippern skrev: Artig at du tar fram Amsterdam, jeg har vært der en par ganger der var vi to menn og to jenter, ble veldig godt mottatt ja et velykket show var deg🤪 Jepp var veldig artig, og jeg tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at det var min 40% damer der... jeg digget det... hyggelig at de også likte seg der - slipp deg løs... vær deg selv - nyt og ha det gøy Anonymkode: dfbd4...aba
Strippern Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #29 Skrevet 23. desember 2019 Ja det er mange jenter der også , når det jenter somstripper sammen med de mannlige stripperne, blir det manga ca 40 %👍😝😋
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå