exictence Skrevet 23. desember 2019 #1 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Noen som bor i Bergen som har anledning og lyst til å komme på vegansk middagsbesøk kl 18.00 med noen damer i 50 årene, i et lite hus som holder til i Fana området i Bergen? Gir deg nøyere informasjon dersom du har lyst, og oppgir ditt profilnavn, så jeg kan sende deg en melding? Eller send meg en melding. Endret 23. desember 2019 av exictence 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2019 #2 Del Skrevet 23. desember 2019 Utrolig flott gjort av deg! Håper du får en fin jul og at noen som ønsker selskap og god mat benytter seg av dette flotte tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 23. desember 2019 #3 Del Skrevet 23. desember 2019 Kommer @Silfen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2019 #4 Del Skrevet 23. desember 2019 Flott initiativ @exictence Håper du får en fin jul ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. desember 2019 #5 Del Skrevet 24. desember 2019 17 timer siden, exictence skrev: Noen som bor i Bergen som har anledning og lyst til å komme på vegansk middagsbesøk kl 18.00 med noen damer i 50 årene, i et lite hus som holder til i Fana området i Bergen? Du har bare et sånt nydelig hjerte du, men det vet jeg fra før😊Jeg er ikke noe som helst bekymret eller redd, for at dere får ei fantastisk flott julekveld sammen med @exictence God Jul og kos dere i aften😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. desember 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 24. desember 2019 Tusen takk. Det var fantastisk hyggelig. Veldig kjekt å ha besøk av noen som ville komme. Hygglig å bli kjent med nye mennesker. Dette anbefales 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 24. desember 2019 #7 Del Skrevet 24. desember 2019 Hadde gjerne kommet. Du virker som et veldig godt menneske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå