Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tomhetsfølelse om natta som er helt grusom etter ensomhet over lang tid. Et familiemedlem som ikke vil kommunisere med en så man blir nok alene denne julen. Har heller ingen venninner som bryr seg lengre så man har vært mye alene som ikke er kjekt.

Har en vond følelse i kroppen pga ensomheten. Hva kan man gjøre for å få det bedre?  Tar i mot alle råd :)

Anonymkode: f9372...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre. Tenker du nå spesielt for jula eller generelt? 

For jula, kan det være en ide å feire med Frelsesarmeen eller tilsvarende tilbud? Kanskje hjelpe til, så har du både selskap og føler at du bidrar og hjelper noen.

Sånn generelt, har du en hobby eller interesse du kan starte opp med på nyåret? Jeg vet om mange som har fått seg nye venner og nytt nettverk av å bli aktiv i et lag/klubb/organisasjon, selv i voksen alder.

Skrevet
17 minutter siden, Nudeldama skrev:

Så trist å høre. Tenker du nå spesielt for jula eller generelt? 

For jula, kan det være en ide å feire med Frelsesarmeen eller tilsvarende tilbud? Kanskje hjelpe til, så har du både selskap og føler at du bidrar og hjelper noen.

Sånn generelt, har du en hobby eller interesse du kan starte opp med på nyåret? Jeg vet om mange som har fått seg nye venner og nytt nettverk av å bli aktiv i et lag/klubb/organisasjon, selv i voksen alder.

Jula er vel ekstra tøff ja, da man mangler det 'alle' ,har. Bor på en mindre plass så veit ikke om de har noe med Frelsesarmeen her i år. 

Har tenkt på å kanskje melde meg inn i noe ja. Trening på nyåret iallefall. 

Takk for råd/tips :)

Skrevet

Hvis du bor i Bergen og har lyst til å spise middag med damer i 50 årene i dag kl 18.00, så er du velkommen. Send meg en melding.

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, exictence skrev:

Hvis du bor i Bergen og har lyst til å spise middag med damer i 50 årene i dag kl 18.00, så er du velkommen. Send meg en melding.

Bor dessverre 7 timer med bil nord for Bergen, så det går dessverre ikke,men takk for invitasjonen :)

Ts

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bor dessverre 7 timer med bil nord for Bergen, så det går dessverre ikke,men takk for invitasjonen :)

Ts

Bare hyggelig. Ja, det er litt for langt for et middags besøk.

Skrevet

Eg fant tilhørighet på treffstedet til mental helse :)

Anonymkode: 44a9c...534

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg fant tilhørighet på treffstedet til mental helse :)

Anonymkode: 44a9c...534

Trur dessverre ikke det er noe for meg.

Skrevet

Selv små stede har div foreninger/lag/aktiviteter. Dette blir vel mest til hjelp sånn i hverdagen, ikke akkurat nå i jula. Sjekk ut feks å bli besøksvenn, håndarbeidsforeninger, lesesirkel, Røde Kors/Norsk Folkehjelp, matlagingskurs osv. 

Skaff deg en større kontaktflate på et eller annet vis. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...