Gjest kaviargjest Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 la så vidt merke til en tv reklame i går..og så jeg virkelig rett?? kaviar og ost på tube??? (uuuggh)
Gjest Turi Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Hørtes ekkelt ut. Men gulost med kaviar og nykvernet pepper, det er godt det!
Gjest LoisLane Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Jeg så tuben i butikken for et par dager siden. Kunne ikke ramle meg inn og kjøpe den! Er det noen som har prøvd, da?
NullHull Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 :o ...sier nå jeg også! Stemmer nok dette, ja:http://www.mills.no/?module=Articles;actio...blicShow;ID=627 Kaviar på hvitosten, er nå ganske så godt synes jeg også, men denne tube-varianten så bare ekkel ut..
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Kaviar og ost er jo godt da.Hvorfor skulle det ikke være like godt selv om det kommer i samme tube?
NullHull Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 Kaviar og ost er jo godt da.Hvorfor skulle det ikke være like godt selv om det kommer i samme tube? For min del har det mer med konsistensen å gjøre, ikke selve smaken. Blir to "klissete" ting sammen, liksom. Hadde f.eks. ikke kombinert vanlig tubeost og kaviar, vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare meg...
-Fisken- Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 Det kan jo ikke bli helt det samme som vanlig hvitost med kaviar på. Ost på tube smaker ikke det samme som vanlig gulost.
Grooo Skrevet 1. juni 2005 #10 Skrevet 1. juni 2005 Er da vel ingen som har sagt at det smaker som Norvegia eller Jarlsberg av denne osten? Har ikke sett den i butikken ennå så jeg har ikke fått smakt. Men skal kjøpe den så snart jeg ser den
Totalya Skrevet 1. juni 2005 #11 Skrevet 1. juni 2005 Selv klarer jeg ikke kaviar i utgangspunktet, men har både mann og barn som ofte bruker det oppå kvitosten, så jeg kjøpte den så de fikk prøve. Det var enstemmig vedtatt: Kjempegodt! Og selv om jeg bare "serverte" må jeg innrømme at det for min del var litt bedre, for den såg faktisk helt grei ut (var jo stripete), og jeg slapp kaviarlukta som river i nesa...
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #12 Skrevet 1. juni 2005 Bare fordi man spiser noe sammen behøver man vel ikke ha det mixet i samme produkt? æsj... Neste blir vel majones med skinke og agurk. Eller brunost på tube med jordbærsmak. Eller ketschup med pølsesmak..
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Er da vel ingen som har sagt at det smaker som Norvegia eller Jarlsberg av denne osten? Har ikke sett den i butikken ennå så jeg har ikke fått smakt. Men skal kjøpe den så snart jeg ser den Nei, men greia var at folk sammenlignet det med kaviar og vanlig ost på brødskiva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå