Gå til innhold

ost+kaviar???

Anbefalte innlegg

Gjest kaviargjest
Skrevet

la så vidt merke til en tv reklame i går..og så jeg virkelig rett?? kaviar og ost på tube???

(uuuggh)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ekkelt ut.

Men gulost med kaviar og nykvernet pepper, det er godt det!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trodde også at jeg hørte feil.....

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg så tuben i butikken for et par dager siden. Kunne ikke ramle meg inn og kjøpe den!

Er det noen som har prøvd, da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kaviar og ost er jo godt da.Hvorfor skulle det ikke være like godt selv om det kommer i samme tube?

Skrevet
Kaviar og ost er jo godt da.Hvorfor skulle det ikke være like godt selv om det kommer i samme tube?

For min del har det mer med konsistensen å gjøre, ikke selve smaken. Blir to "klissete" ting sammen, liksom. Hadde f.eks. ikke kombinert vanlig tubeost og kaviar, vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare meg... :)

Skrevet

Sønnen min digger den. Selv har jeg ikke smakt.

Skrevet

Det kan jo ikke bli helt det samme som vanlig hvitost med kaviar på.

Ost på tube smaker ikke det samme som vanlig gulost.

Skrevet

Er da vel ingen som har sagt at det smaker som Norvegia eller Jarlsberg av denne osten?

Har ikke sett den i butikken ennå så jeg har ikke fått smakt. Men skal kjøpe den så snart jeg ser den

Skrevet

Selv klarer jeg ikke kaviar i utgangspunktet, men har både mann og barn som ofte bruker det oppå kvitosten, så jeg kjøpte den så de fikk prøve. Det var enstemmig vedtatt: Kjempegodt! :) Og selv om jeg bare "serverte" må jeg innrømme at det for min del var litt bedre, for den såg faktisk helt grei ut (var jo stripete), og jeg slapp kaviarlukta som river i nesa...

Gjest gjest1
Skrevet

Bare fordi man spiser noe sammen behøver man vel ikke ha det mixet i samme produkt? æsj... Neste blir vel majones med skinke og agurk. Eller brunost på tube med jordbærsmak. Eller ketschup med pølsesmak.. :roll:

Skrevet
Er da vel ingen som har sagt at det smaker som Norvegia eller Jarlsberg av denne osten?

Har ikke sett den i butikken ennå så jeg har ikke fått smakt. Men skal kjøpe den så snart jeg ser den

Nei, men greia var at folk sammenlignet det med kaviar og vanlig ost på brødskiva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...