Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann i 30-årene

Jeg gråter noen ganger i året. Skulle ønske jeg gråt oftere. Føler meg bedre etterpå. Liker å være alene mens jeg gråter. 

Anonymkode: 0f17d...634

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor sjeldent. Det løsner opp å få gråte skikkelig.

Anonymkode: 9fa98...f25

• Liker 1
Skrevet

Jeg gråter ofte, skjer det noe fint, skjer det noe rørende, hver gang jeg blir sint eller frustrert, urettferdig. Jeg ventilerer når jeg gråter. 

Mannen har grått 4-5 ganger i år, 2 av frustrasjon, 1 da jeg funka et nyoperert sår (han gråt fordi han kilte meg og forårsaket at jeg fikk enda mer smerter, selv om han ikke mente det), 1 da barna våre ga oss julekort og 1 da babyen vår ble født. 

Er ikke farlig å gråte, er bare følelser, godt å la det renne litt ☺️

Anonymkode: 165c9...81d

• Liker 1
Skrevet

Nesten daglig. Ikke alltid jeg har tårer, men inni en dyp sorg nå. K31

Anonymkode: f93b9...379

Skrevet

Jeg griner for "ikkenoe", av glede eller andres trøbbel.

Senest i går, kjipt att mange ikke har det bra i jula, -sliter når "alle skal ha det bra".

Jeg er heldig, søster og flokken hennes tenker på meg, venner, -ikke alle er så heldige...

Jul betyr tap av nære for meg, så blir litt "blå" i humøret. 

Sender en tanke til alle som føler på ensomhet i jula. Ønsker deg vel.

a.

• Liker 7
Skrevet

Jeg gråt faktisk for et par måneder siden, hadde riktignok fått i meg ganske mye alkohol, men det var fortsatt veldig rart. Ellers gråter jeg bare i forbindelse med dødsfall, spesielt begravelser.

Anonymkode: f9fc7...779

Skrevet

Aldri, jeg er en MANN 👍

Skrevet

Nesten hver dag. Skulle ønske jeg gråt sjeldnere, det er så følelsesmessig utmattende. 

Anonymkode: 47ab7...5fe

Skrevet

Jeg blir lett rørt og får tårer i øynene av filmer eller rørende ting ellers. Men skikkelig gråt er sjelden, noen ganger starter gråten, men stopper like fort, selv om jeg kjenner jeg trenger å gråte. 

Kan imidlertid bli så rasende at tårene kommer, DET irriterer meg. 

K46

Anonymkode: 3c838...bcf

Skrevet

Jeg griner noen ganger av andre årsaker enn at jeg er lei meg. Hvis jeg er veldig sliten som f.eks etter én dag med mye stress og lite mat/lite søvn og noen ganger når jeg egentlig er rasende eller frustrert. Utrolig irriterende fordi jeg blir misforstått der folk tilegger meg følelser jeg ikke har i situasjonene. Når jeg griner fordi jeg genuint er lei meg eller rørt er jeg som regel alene. Det er sjeldent, men kommer helt spontant der tårenene bare strømmer..

Kvinne

Anonymkode: baa1d...517

Skrevet

Flaut å innrømme men oftere enn folk tror. Pga tøffe perioder, fæle minner, dårlig samvittighet osv.. Flaut men likevel tørr jeg gråte foran mine nærmeste. 

Skrevet

Jeg gråter ofte av mye. Det kommer noen tårer når jeg kjenner meg ekstremt sliten av den dårlige søvnen jeg har, da føler jeg meg alltid bedre etterpå siden man "gråter ut stresset" i kroppen. Blir rørt av så mye, alt fra vakker musikk til fine/triste øyeblikk i serier/filmer, da skrur kranen seg på. Om jeg kjenner jeg trenger å gråte litt men ikke får til så har jeg noen "go to" sanger/musikkstykker som løsner opp :) 

K32

Anonymkode: 2d001...20b

Skrevet

Gråter ganske ofte. I dette året har jeg grått veldig mye. Spesielt i fylla. Men sliter også litt med depresjoner og angst. Men heldigvis blir det bedre mot sommeren. Håper på et lykkeligere og bedre år nå som kommer. Og prøve å minske litt på alkohol forbruket

• Liker 1
Skrevet

Daglig. Rekorden er vel 8 ganger på en dag.

Anonymkode: 979d2...7ce

Skrevet (endret)

Gråter sjelden, knapt i begravelse... Men jeg blir veldig fort rørt av personer som viser glede av det de får og av personer som har det trassig. Når du ser idrettsutøvere hylskrike i målområdet, da skjønner du hva det betyr for dem. Og når noen blir behandlet dårlig og ikke får hjelp, det er så ufattelig urettferdig og skjærende å se. Så ja jeg "gråter" vel daglig på min måte.

Noen ganger flirer jeg til jeg gråter, det må til for å holde balanse på følelsene😉

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...