Gå til innhold

Morgenurin i kjøleskapet og graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt urinprøve i kjøleskap, fra i dag morges. 

Kan jeg bruke den nå? Har kjøpt graviditetstest. Men vil ikke bruke om det ikke er vits i det. 😅

Anonymkode: a2719...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt, æsj. Nei, den må være fersk. Bedre å tisse på den direkte, eller ha den i noe engangs som du hiver.

Anonymkode: 3f318...ab9

Skrevet

Ja, den kan du bruke

Anonymkode: d8638...376

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Først av alt, æsj. Nei, den må være fersk. Bedre å tisse på den direkte, eller ha den i noe engangs som du hiver.

Tull og tøys. Regner med at du har brukt en steril kopp beregnet for urinprøver. Da er det bare å bruke den, null stress. 

Skrevet

Jo, det går helt fint :) Jeg tok en urinprøve med til legen i dette svangerskapet, fordi jeg hadde urinveisinfeksjon. Den tok jeg tidlig om morgenen, og så stod den i kjøleskapet fram til jeg dro på legetimen utpå formiddagen. Jeg mistenkte graviditet, derfor ble det også tatt graviditetstest i den samme prøven. Det er mulig din har stått, det kommer an på når du tisset i morges. Men det gjelder først og fremst hvis det var mistanke om bakterier der, HCG, som evt. indikerer graviditet, skal uansett ikke forsvinne eller endre seg om prøven står noen timer.  

Anonymkode: b18b9...191

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 10 år? 

Det går selvfølgelig helt fint, ts. 

Anonymkode: 78360...cb0

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar 🙂 

Anonymkode: a2719...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...