Gå til innhold

Jenter... Hvordan barbere penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Liker at samboern mim varierer. Det er deilig på hver sin måte. Variasjon er spenning og det liker jeg generelt i livet.

*Men sex 1 gang med en ukjent fyr på byn feks, da vil jeg ha renslighet og lite eller uten hår.

Anonymkode: e9d5e...1d3

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Masse hår på ballene som setter seg fast mellom tennene er en vanvittig turn off når man som kvinne vil suge..just saying..😬

Anonymkode: afee6...756

Det bør ikke være noe problem her, ballene er off limits. Dessuten er det altfor mye jobb å måtte gjøre det annenhver dag, spesielt mtp. hvor fort det begynner å blø og bli sårt akkurat der.

Anonymkode: 0f244...fc4

Ballebarbering er jo latterlig enkelt. Dra over med barberhøvel et par ganger i måneden, uten barberskum. Tar 15 sekunder. Penistrimming går og i en fei, noen klipp med saksa så er det velstelt.

Jeg har akkurat trimmet penisen min til jul, den er veldig fin og velstelt nå. 

Anonymkode: db410...d1a

• Liker 2

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ballebarbering er jo latterlig enkelt. Dra over med barberhøvel et par ganger i måneden, uten barberskum. Tar 15 sekunder. Penistrimming går og i en fei, noen klipp med saksa så er det velstelt.

Jeg har akkurat trimmet penisen min til jul, den er veldig fin og velstelt nå. 

Anonymkode: db410...d1a

Hører bra ut!! Om det er litt hår nederst på skaftet så ok, men når jeg ønsker å suge og slikke ballene må de bare være fri for hår!

Kvinne..

Anonymkode: afee6...756

• Liker 1
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bør ikke være noe problem her, ballene er off limits. Dessuten er det altfor mye jobb å måtte gjøre det annenhver dag, spesielt mtp. hvor fort det begynner å blø og bli sårt akkurat der.

Anonymkode: 0f244...fc4

Om du blør når du barberer deg, gjør du det feil

Anonymkode: 2e3ed...38f

• Liker 2
Annonse
På 23.12.2019 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Inspirert av en lignende tråd

Stusset? Trimmet? Glatt? 

Anonymkode: f4a82...3b7

Finnes ikke noe mer tiltrekkende enn en vokset/glattbarbert tissefant  på en mann 😉 bare måååååå suge på den da 🙂 

Anonymkode: f96bb...337

• Liker 3
På 23.12.2019 den 9.51, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg sett en penis med hår, hadde jeg blitt redd og løpt.

Anonymkode: d9f3a...596

De fleste peniser har litt hår på seg, så du har nok ikke sett nøye nok etter ;)

Men det er vanligvis ikke så mange hår, og de er vanligvis bare på den innerste fjerdedelen av skaftet, sånn omtrent. 

Anonymkode: c2b36...94a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...