AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Han ønsker sex og jeg forhold. Han sa han så ingen poeng i å ha kontakt dersom jeg ikke sa tid og sted. Ble veldig lei meg. Viser at jeg er absolutt ingenting for han. Hva gjør jeg? Anonymkode: cc3bb...24d
bondevett Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Anerkjent egne følelser, det er lov å bli skuffet/lei seg. Og så går du videre og ser deg ikke tilbake. Ikke bruk en kalori til på ham. 21
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 Du kjøper ny pysjbukse, bestill yndlingsmaten og se film. Så gråter du i en times tid før du finner ut at han ikke er verdt det. Så velger du å se fremover og glede deg til å møte en mann som vil ha hele deg og ikke bare underlivet ditt. Anonymkode: 6f01d...82c 18
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2019 #4 Skrevet 23. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker sex og jeg forhold. Han sa han så ingen poeng i å ha kontakt dersom jeg ikke sa tid og sted. Ble veldig lei meg. Viser at jeg er absolutt ingenting for han. Hva gjør jeg? Anonymkode: cc3bb...24d Blokker ham nå!!!!
GrønnNellik68 Skrevet 23. desember 2019 #5 Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, bondevett skrev: Anerkjent egne følelser, det er lov å bli skuffet/lei seg. Og så går du videre og ser deg ikke tilbake. Ikke bruk en kalori til på ham. Føler med deg. D er jaggu ikke så enkelt å gå videre. Man føler seg verdiløs på en måte og så er det kun den personen en har hatt det best med tross alt. Prøver å bli kjent med nye men kjenner ingenting for noen nye og kjenner jeg noe er de kun ute etter sex. Og der styrer jeg unna etter dette opplegget. Livredd for å bli kjent med noen og bli forelsket igjen. Det var så vondt og er det fortsatt. Men det positive er at tiden er din venn her. Jo lengre tid det går jo mindre vil den personen bety og regner med lang nok tid kommer en seg videre. Han er ikke verd en dritt som kan behandle deg så umenneskelig. Han er en kynisk kald dritt. Uten medmenneskelige følelser. Kun ett enormt ego. Nei konsentrer deg om andre ting. Fokuser på jul og kos med dine nærmeste. Begynn å tren hvis du ikke gjør det. Det gjør underverker. Har du venner så heng med de. klem fra meg og god jul🎄 3
Nymerïa Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 Hva du gjør? Jeg tror det er mye enklere å si hva du absolutt ikke gjør. Du bør ikke ha noe som helst kontakt med denne personen igjen, såfremt du ikke vil deg selv vondt da. 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2019 #7 Skrevet 23. desember 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker sex og jeg forhold. Han sa han så ingen poeng i å ha kontakt dersom jeg ikke sa tid og sted. Ble veldig lei meg. Viser at jeg er absolutt ingenting for han. Hva gjør jeg? Anonymkode: cc3bb...24d Han er jo ærlig med deg, han vil ha sex. Det vil ikke du, du vil ha forhold. Sier seg selv hva du skal gjøre, du betyr ikke noe for ham, ergo, du går videre og blokkerer ham fra livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #8 Skrevet 23. desember 2019 Du må bare gi slipp. For han er jenter som busser. Man venter ikke på en spesifikk buss. Det kommer jo en annen rundt hjørnet om to strakser. Så lenge den går til holdeplassen, så spiller det ikke noen rolle om reg nr ikke er det samme som i går. Anonymkode: 8390d...d91 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #9 Skrevet 23. desember 2019 Når jeg skrev jeg ble skuffet og lei meg skrev han bare: Ballen lå hos meg. Ikke hos han og hvorfor så pessimistisk. Når jeg kan ha blitt så involvert hvordan kan han da være så upåvirket? Vet jeg plager meg selv med dette nå, men skjønner det bare ikke. Takker for svar og tips fra dere! Håper jeg klarer å legge det fra meg. Anonymkode: cc3bb...24d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #10 Skrevet 23. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg skrev jeg ble skuffet og lei meg skrev han bare: Ballen lå hos meg. Ikke hos han og hvorfor så pessimistisk. Når jeg kan ha blitt så involvert hvordan kan han da være så upåvirket? Vet jeg plager meg selv med dette nå, men skjønner det bare ikke. Takker for svar og tips fra dere! Håper jeg klarer å legge det fra meg. Anonymkode: cc3bb...24d Han har følelsene sine i underlivet, han føler ikke noe for deg andre steder, beklager om det er brutalt av meg å si det Han er ikke interessert i forhold og hvis du ikke vil ha bare sex med han så må du blokkere han. Han vil sannsynligvis ikke få følelser for deg heller, det er som om han har lagt deg i båsen for "sex uten romantiske følelser" og tror det er null sjanse for at du kommer deg over i en annen bås. Anonymkode: 65784...064 2
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2019 #11 Skrevet 23. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg skrev jeg ble skuffet og lei meg skrev han bare: Ballen lå hos meg. Ikke hos han og hvorfor så pessimistisk. Når jeg kan ha blitt så involvert hvordan kan han da være så upåvirket? Vet jeg plager meg selv med dette nå, men skjønner det bare ikke. Takker for svar og tips fra dere! Håper jeg klarer å legge det fra meg. Anonymkode: cc3bb...24d Hvorfor skrev du til ham? Hvorfor bare blokkerte du ham ikke?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Skrevet 23. desember 2019 Ikke bruk tid på tapere. Gå videre. Anonymkode: 5b18c...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Skrevet 23. desember 2019 55 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg skrev jeg ble skuffet og lei meg skrev han bare: Ballen lå hos meg. Ikke hos han og hvorfor så pessimistisk. Når jeg kan ha blitt så involvert hvordan kan han da være så upåvirket? Vet jeg plager meg selv med dette nå, men skjønner det bare ikke. Takker for svar og tips fra dere! Håper jeg klarer å legge det fra meg. Anonymkode: cc3bb...24d Han mener nøyaktig det han skriver. Dine følelser for han kommer fra deg selv. Respekter individet. Han er ikke der du er. Tenk på det som om en "nice guy" hadde sendt deg en melding og lurte på om du var kåt snart bare fordi han er kåt og føler at du også burde være kåt. At du tenker i retning forhold betyr ikke at han gjør det. Anonymkode: 8390d...d91 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #14 Skrevet 22. februar 2020 Jeg hadde også en som avslutta når jeg ville noe mer enn fwb. Veldig synd og jeg savner ham veldig mye. Anonymkode: e6195...df5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå