Gå til innhold

Moderatorene på babyverden tåler svært lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på babyverden forum? Pleide å være der før, men det skulle svært lite til før en fikk advarsler fra moderator. Om jeg laget en tråd som handlet om relasjoner med andre, eller at barnet mitt ikke ble bedt i en bursdag, så fikk jeg advarsel fordi vedkommende jeg snakket om kunne kjenne seg igjen. Og da var det snakk om generell bursdagsgreier. Synes moderatorene på babyverden er på hugget hele tiden. Det eneste man kunne skrive var nesten konkrete spørsmål om svangerskaps plager. Utrolig kjedelig forum 

Anonymkode: 78532...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki

Anonymkode: a3655...1c8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

oki

Anonymkode: a3655...1c8

Samtlige tråder på KG hadde vært stengt om det var samme moderatorene og reglene her inne 

Skrevet

Var der en måneds tid, men fikk en del advarsler fordi jeg ikke hadde satt meg godt nok inn i reglene. Lagde feks en tråd hvor jeg tenkte vi kunne dele lure lure nettsteder og lignende til babytiden, så jeg tipset om Ammehjelpen og norsk bæregruppe. Det var ikke lov, siden babyverden mente alt av relevante linker skulle komme fra deres egne sider. Det gadd jeg ikke. 

Anonymkode: 23072...d52

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var der en måneds tid, men fikk en del advarsler fordi jeg ikke hadde satt meg godt nok inn i reglene. Lagde feks en tråd hvor jeg tenkte vi kunne dele lure lure nettsteder og lignende til babytiden, så jeg tipset om Ammehjelpen og norsk bæregruppe. Det var ikke lov, siden babyverden mente alt av relevante linker skulle komme fra deres egne sider. Det gadd jeg ikke. 

Anonymkode: 23072...d52

Herregud.. det er jo nesten ikke brukere der. 

Skrevet

Jeg bruker terminforumet mye, men ikke de andre forumene. Og ja, det er stengt der. En fra terminforumet vårt ble utestengt en måned bare fordi hun opprettet en Facebook-gruppe for oss.

Anonymkode: b7d7e...cd8

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtlige tråder på KG hadde vært stengt om det var samme moderatorene og reglene her inne 

KG er da overmoderert også. Er en egen gruppe folk som blir moderatorer på sånne steder, samme type folk som blir befal i Forsvaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...