Windy Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Jau, dette lurer jeg på i natt... Pleier bibliotek å tilby denne "tjenesten"? Det hadde vært greit å slippe å måtte ta buss ned til byen bare for å sende en faks Selvfølgelig kan jeg sjekke med biblioteket i morgen, men innen den tid håper jeg noen har et midlertidig svar til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. juni 2005 #2 Del Skrevet 3. juni 2005 Litt sent svar kanskje... men du kan sende faks fra postkontoret ihvertfall. Her jeg bor er det som regel gratis - men noen ganger tar de 5 kr for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2005 Bedre sent enn aldri! Takk for svar, det kan fremdeles vise seg å være nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2005 #4 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg betalte 10 kroner for å sende en faks fra biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå