Gå til innhold

Barnehagelærer med videreutdanning, hva kan jeg jobbe med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bachelor som barnehagelærer og årsstudium i ledelse, administrasjon og personalarbeid. Har vært veldig syk siden august 2018, men er nå endelig friskmeldt! 

Kan dessverre ikke tilbake i barnehage pga sykdommen, kort fortalt en tarmsykdom som gjør at jeg må ha tilgang på toalett og kunne gå dit når jeg må. Derfor er barnehage uaktuelt da man ikke kan løpe fra barna i tide og utide, blir en byrde for de ansatte og uansvarlig ovenfor barna. 

Men, jeg vil jo så gjerne finne meg en fulltidsstilling et annet sted. Lønna må være på 400 K blank eller mer pga boliglån osv. Jeg har søkt på alt fra butikksjef, resepsjonist på hotell/kontor, kontorstillinger diverse steder, veileder/rådgiver som krever bachelorutdanning, men ingen napp. Ifølge en karriereveileder er CV og søknader bra..

Noen som har tips til stillinger jeg ikke har tenkt på? Har dessverre ikke råd til mer utdanning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo tilbake i barnehage som styrer? De vil gjerne ha folk som har bachelor med videreutdanning i ledelse/styrerutdanning.

Anonymkode: 99acd...a79

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo tilbake i barnehage som styrer? De vil gjerne ha folk som har bachelor med videreutdanning i ledelse/styrerutdanning.

Anonymkode: 99acd...a79

Har søkt på flere styrerstillinger, får høre at jeg er for ung/mangler kompetanse og erfaring. Har 5 års erfaring fra barnehage, men er under 30 år.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...