Gå til innhold

VG Vektklubb er blitt ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at VG Vektklubb har endret plattform,og fått app, som var noe av det jeg savnet sist jeg brukte det for noen år siden. 

Noen som bruker den og kan si litt om hvordan den fungerer nå? Er menyforslagene gode? Funker appen, eller bør man vente litt til? 

Anonymkode: a527d...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske bra og enkelt. Appen har jeg testen i noen måneder allerede (beta) og den er blitt mye bedre. Fortsatt noen ting som kommer etter hvert, men liker at du nå kan registrere strekkoder og at de deler opp vektmålet ditt i delmål. Den er fortsatt ganske enkel, men det er jo individuelt hva man liker så vanskelig å vite om den er for deg. Mange gode oppskrifter, fungerer best om du spiser variert og ikke har en veldig restriktiv livsstil da de følger helsedirektoratets anbefalinger. 

Anonymkode: 8cdf2...e3a

Skrevet
På 23.12.2019 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske bra og enkelt. Appen har jeg testen i noen måneder allerede (beta) og den er blitt mye bedre. Fortsatt noen ting som kommer etter hvert, men liker at du nå kan registrere strekkoder og at de deler opp vektmålet ditt i delmål. Den er fortsatt ganske enkel, men det er jo individuelt hva man liker så vanskelig å vite om den er for deg. Mange gode oppskrifter, fungerer best om du spiser variert og ikke har en veldig restriktiv livsstil da de følger helsedirektoratets anbefalinger. 

Hvordan er egentlig oppskriftene? Jeg har egentlig ikke noe stort problem med middag, men sliter med frokost og lunsj. Har lyst til å spise mer variert, men sliter spesielt med å finne gode alternativer til frokost og lunsj, og til middag på jobb når jeg har kveldsvakt.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er egentlig oppskriftene? Jeg har egentlig ikke noe stort problem med middag, men sliter med frokost og lunsj. Har lyst til å spise mer variert, men sliter spesielt med å finne gode alternativer til frokost og lunsj, og til middag på jobb når jeg har kveldsvakt.

Veldig mange og gode oppskrifter, men hvis du kun er ute etter oppskrifter er det bedre å søke litt gratis på nett. Yummly feks. Ellers har også Roede gode oppskrifter uten at du må betale noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...