AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Kvinner som til stadighet lyver og sier at større ikke er bedre er patologiske løgnere. Dere burde oppsøke psykolog så dere kan få hjelp med denne problematiske atferden. Anonymkode: 990bd...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Hva er formålet ditt med denne tråden? Anonymkode: bbe17...bcd 12
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er formålet ditt med denne tråden? Anonymkode: bbe17...bcd At disse patologiske løgnerne oppsøker hjelp Anonymkode: 990bd...6ec
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At disse patologiske løgnerne oppsøker hjelp Anonymkode: 990bd...6ec Hva tenker du er sannsynligheten for at en eneste person går til psykolog for at du ber dem gjøre det? Anonymkode: bbe17...bcd 14
OPIgirl Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Det er du som trenger hjelp TS. Du tror du vet hva kvinner tenker, men du har ikke peiling. Hvorfor skulle vi kvinner lyve om at større er ikke bedre? 18
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 Kan ikke dere unge usikre menn heller oppsøke hjelp selv. Jeg har levd snart et halvt århundre, og har ingen erfaring for at kvinner på generell basis er noe opptatt av dette med størrelse, og jeg har ikke brukt et sekund av mitt liv på å engste meg for størrelsen på egen penis. Jeg er - i følge - de relativt mange jenter jeg har ligget med - helt gjennomsnittlig utstyrt. Og det har jeg aldri fått noen klager på, og jeg har ikke opplevd at noen ikke har klart å ha noen meningsfull eller god sex med meg. Jeg er drittlei av disse trådene. Søk hjelp for peniskompleksene deres. Dette er hverken normalt eller mandig. Anonymkode: 16f4e...afe 42
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #8 Skrevet 22. desember 2019 Hvorfor tror du at dildoer produseres i forskjellige størrelser? Hvorfor tror du tamponger produseres i forskjellige størrelser? Vet du i det hele tatt at vaginaer er forskjellige? Anonymkode: f6bfd...696 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke dere unge usikre menn heller oppsøke hjelp selv. Jeg har levd snart et halvt århundre, og har ingen erfaring for at kvinner på generell basis er noe opptatt av dette med størrelse, og jeg har ikke brukt et sekund av mitt liv på å engste meg for størrelsen på egen penis. Jeg er - i følge - de relativt mange jenter jeg har ligget med - helt gjennomsnittlig utstyrt. Og det har jeg aldri fått noen klager på, og jeg har ikke opplevd at noen ikke har klart å ha noen meningsfull eller god sex med meg. Jeg er drittlei av disse trådene. Søk hjelp for peniskompleksene deres. Dette er hverken normalt eller mandig. Anonymkode: 16f4e...afe Driter i om det er mandig eller ikke, jeg ønsker kun å få frem sannheten. Du er mer opptatt av at det skal være mandig. Damer tørr ikke si det som det er. De prøver å si at en liten er ok "hvis" (merk deg "hvis) mannen kan bruke all sin energi på å gjøre opp for seg på en annen måte. Anonymkode: 69f0d...f62
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 Det er jo bare kvinnene selv det går utover. De må date menn med mindre peniser. Er du opptatt av det, sier du ifra FØR du havner i senga med de Anonymkode: 2204d...f53
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at dildoer produseres i forskjellige størrelser? Hvorfor tror du tamponger produseres i forskjellige størrelser? Vet du i det hele tatt at vaginaer er forskjellige? Anonymkode: f6bfd...696 Størrelsen på tampongen går vel mer på mengden blod som må absorberes? De minste dildoene er tilsvarende en gjennomsnittlig penis i størrelse, og hvis du leser tilbakemeldinger på disse finner du ut at de gjerne kunne vært tykkere, men at en kanskje er fin for en nybegynner som ikke er godt vant, eller anal da. Anonymkode: 990bd...6ec 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 Hvorfor vil du ikke svare på spørsmålet i innlegg #5, TS? Hva tenker du er sannsynligheten for at en patologisk løgner oppsøker hjelp fordi du vil det? Har du gode resultater å vise til så langt i livet med å overbevise patologiske løgnere om at de trenger hjelp? Anonymkode: bbe17...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 Jeg er ærlig talt mer interessert i hva som kan gjøres med patologiske sutrere. Anonymkode: 94552...c76 21
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #14 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ærlig talt mer interessert i hva som kan gjøres med patologiske sutrere. Anonymkode: 94552...c76 Ingenting. Jeg tror de er kroneksempelet på det som kalles terapiresistente. Anonymkode: bbe17...bcd 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #15 Skrevet 22. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke svare på spørsmålet i innlegg #5, TS? Hva tenker du er sannsynligheten for at en patologisk løgner oppsøker hjelp fordi du vil det? Har du gode resultater å vise til så langt i livet med å overbevise patologiske løgnere om at de trenger hjelp? Anonymkode: bbe17...bcd En annen har allerede svart godt. Dette er bare en generell oppfordring til alle disse kvinnene på dette forumet som er patologiske løgnere til å oppsøke terapi for sine atferdsproblemer. Anonymkode: 990bd...6ec
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #16 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En annen har allerede svart godt. Dette er bare en generell oppfordring til alle disse kvinnene på dette forumet som er patologiske løgnere til å oppsøke terapi for sine atferdsproblemer. Anonymkode: 990bd...6ec Du har allerede sagt at det er en oppfordring. Jeg spør om du tror det har noen hensikt. Hvis ikke, hva er da formålet med tråden? Anonymkode: bbe17...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #17 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har allerede sagt at det er en oppfordring. Jeg spør om du tror det har noen hensikt. Hvis ikke, hva er da formålet med tråden? Anonymkode: bbe17...bcd Jeg håper det Anonymkode: 990bd...6ec
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #18 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper det Anonymkode: 990bd...6ec Har du noensinne opplevd at en person du kaller patologisk løgner har oppsøkt profesjonell hjelp? Anonymkode: bbe17...bcd
Gjest 007_008_007 Skrevet 22. desember 2019 #19 Skrevet 22. desember 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som til stadighet lyver og sier at større ikke er bedre er patologiske løgnere. Dere burde oppsøke psykolog så dere kan få hjelp med denne problematiske atferden. Anonymkode: 990bd...6ec Kanskje problemet ikke ligger hos de kvinnene som sier det, men hos de som oppretter en tråd på KG om det? Jeg tviler imidlertid på at alle kvinnene i hele verden mener det.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #20 Skrevet 22. desember 2019 Jeg får smerter dersom partner har stor penis. Og dårligste sexen har vært med velutstyrte menn. Mått avslutte forhold pga stor penis. Så slutt med dette tullet. Anonymkode: d33c8...a3f 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå