AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Når dere har fått utløsning etter sex, når er penis klar for ny omgang? Er det ulikt for alle? Kan dere ha sex og utløsning flere ganger samme dag, eller trenger dere litt tid? Hvor lang tid? Hvordan er dette med vanlig runk? Vil en runk erstatte samleie denne dagen? Eller kan dere runke og ha sex samme dag? Når dere har fått utløsning, kjenner dere ikke noe tiltrekning til damen din etterpå da? Vil ikke det være like pirrende å se henne i stringtrrusen ? Kan vi kvinner pirre dere til å ha sex flere ganger på en dag? Hvordan? ❤❤❤TUSEN TAKK FOR SVAR❤❤❤ Anonymkode: aeb14...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere har fått utløsning etter sex, når er penis klar for ny omgang? Er det ulikt for alle? Kan dere ha sex og utløsning flere ganger samme dag, eller trenger dere litt tid? Hvor lang tid? Hvordan er dette med vanlig runk? Vil en runk erstatte samleie denne dagen? Eller kan dere runke og ha sex samme dag? Når dere har fått utløsning, kjenner dere ikke noe tiltrekning til damen din etterpå da? Vil ikke det være like pirrende å se henne i stringtrrusen ? Kan vi kvinner pirre dere til å ha sex flere ganger på en dag? Hvordan? ❤❤❤TUSEN TAKK FOR SVAR❤❤❤ Anonymkode: aeb14...5c2 Hvem spør, Enslige Onkel Tore på 66 år? Anonymkode: b57f0...6d2 1
isw Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Jeg er i prinsippet klar 5 sekunder etterpå, men føler vanligvis mer for å kose og tulle sammen en liten stund etterpå. Jeg blir vanligvis litt mer utslitt og tilfreds av sex enn av å onanere. Men det kommer jo litt an på. Ja jeg synes jenta er like deilig etterpå men kanskje på en litt annen måte. Da får jeg normalt mer lyst til å være nær henne og kose med henne. 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 M45. For meg holder det med en utløsning pr økt. Vi ender stort sett med å komme samtidig, og da er vi begge fornøyd. Ingen av oss har behov for en runde til umiddelbart. Men jeg er absolutt tiltrukket av henne etter at jeg har kommet, og jeg tror ikke det hadde tatt så lang tid før jeg var klar igjen. Hun trenger mye lengre tid. Ofte er jeg klar som et egg neste morgen, men det er ikke hun. Runk erstatter på mange måter sex. I dag tidlig ymtet jeg frempå med et morgennummer. Da hun ville stå opp og trene, tok jeg en runk i stedet. Etter trening inviterte hun meg med i dusjen, men da fortalte jeg henne at jeg hadde runket og var ikke helt klar. Hun var helt ok med det. Men i kveld er jeg klar igjen 🙂 Kommer kanskje ikke like mye sæd som det hadde gjort om jeg ikke hadde runket tidligere på dagen, men det lever hun fint med. Når jeg ligger hjemme influensasyk og på bedringens vei, kan det bli 5-6 runk i løpet av den dag. Da blir det uansett ikke sex.... Anonymkode: 3d02f...d43 2
Grandidosa83 Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når dere har fått utløsning etter sex, når er penis klar for ny omgang? Er det ulikt for alle? Kan dere ha sex og utløsning flere ganger samme dag, eller trenger dere litt tid? Hvor lang tid? Hvordan er dette med vanlig runk? Vil en runk erstatte samleie denne dagen? Eller kan dere runke og ha sex samme dag? Når dere har fått utløsning, kjenner dere ikke noe tiltrekning til damen din etterpå da? Vil ikke det være like pirrende å se henne i stringtrrusen ? Kan vi kvinner pirre dere til å ha sex flere ganger på en dag? Hvordan? ❤❤❤TUSEN TAKK FOR SVAR❤❤❤ Anonymkode: aeb14...5c2 Det spørs. Jeg er litt der at jeg trenger at ting eskalerer litt hvis jeg skal bli klar for en runde to relativt omgående. Det gjelder forsåvidt henne også.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Unge menn kan ha sex igjen og igjen. Selv har jeg bikka 40, og er fornøyd med "bare" 1 utløsning. Kan holde på så lenge jeg vil da, men ser ikke på det som noe poeng. 20 minutters knulling, og så legge seg er toppers 🙂 Anonymkode: 4cb9c...819
Gjest Paramount Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når dere har fått utløsning etter sex, når er penis klar for ny omgang? Er det ulikt for alle? Kan dere ha sex og utløsning flere ganger samme dag, eller trenger dere litt tid? Hvor lang tid? Hvor lang tid det tar kommer an på forskjellige ting; som feks hvor kåt jeg var i utgangspunktet og hvilken setting jeg har sex. Det blir derfor ulikt fra gang til gang, og sikkert også ulikt fra person til person. Hvordan er dette med vanlig runk? Vil en runk erstatte samleie denne dagen? Eller kan dere runke og ha sex samme dag? Kan runke og ha sex samme dag, men en runk reduserer lysten, helt klart. Når dere har fått utløsning, kjenner dere ikke noe tiltrekning til damen din etterpå da? Vil ikke det være like pirrende å se henne i stringtrrusen ? Kan vi kvinner pirre dere til å ha sex flere ganger på en dag? Hvordan? Dama er mindre seksuelt attraktiv etter utløsning, ikke mindre attraktiv generelt. Dersom hun flørter og frister med det hun vet er fristende så kommer lysten snikende tilbake. ❤❤❤TUSEN TAKK FOR SVAR❤❤❤ Anonymkode: aeb14...5c2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #8 Skrevet 22. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Unge menn kan ha sex igjen og igjen. Selv har jeg bikka 40, og er fornøyd med "bare" 1 utløsning. Kan holde på så lenge jeg vil da, men ser ikke på det som noe poeng. 20 minutters knulling, og så legge seg er toppers 🙂 Anonymkode: 4cb9c...819 Er det anderledes hvis en mann på 40 trener og har en sund livsstil? Samboer min er 5 år eldre enn meg, kan han forebygge dette med sund livsstil? Jeg har mye sexlyst og er 30 år. Ønsker ikke å ha mer lyst enn han. Er vel ulikt for person til person sikkert også. Men du kan kun ha sex en gang i mnd? Anonymkode: aeb14...5c2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 4 timer siden, Paramount skrev: Er det greit å be samboer om å la vær å runke og vente på meg til kvelden? Klarer dere det? Utsette runken for å ha sex senere på dagen? Er det deilig å bli sugd etter sex, eller vondt? Kan man gi dere lyst på sex igjen av å suge dere litt senere kansje? Beklager mye spm. Samboer er vanskelig å spørre og jeg vil gjerne lære meg å få han til å ha sex 2 ganger om dagen noen ganger. Ofte kan det gå 5 dager før han jakter på meg. Be han slutte å runke vil kansje hjelpe? Takk for svar asså 😊 hilsen dame 29 med samboer på 35 Anonymkode: aeb14...5c2
Kjæregutt Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vi kvinner pirre dere til å ha sex flere ganger på en dag? Hvordan? Ja, Du kan ta en pause i 1 time eller 30 minutter minimum, men alle trenger en pause🤷♂️ Endret 22. desember 2019 av Kjæregutt 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er det anderledes hvis en mann på 40 trener og har en sund livsstil? Samboer min er 5 år eldre enn meg, kan han forebygge dette med sund livsstil? Jeg har mye sexlyst og er 30 år. Ønsker ikke å ha mer lyst enn han. Er vel ulikt for person til person sikkert også. Men du kan kun ha sex en gang i mnd? Anonymkode: aeb14...5c2 Jeg er sunn, slank og trener. Jeg kunne sikkert hatt sex nesten hver dag om det var tilgjengelig, men har ikke noen interesse av sex flere ganger om dagen. Anonymkode: 4cb9c...819 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Når dere har fått utløsning etter sex, når er penis klar for ny omgang? Er det ulikt for alle? Kan dere ha sex og utløsning flere ganger samme dag, eller trenger dere litt tid? Hvor lang tid? Anonymkode: aeb14...5c2 Varier mye avhengig av mange faktorer for eksempel - ny dame eller har vi blitt sammen lenge? - var hun spennende eller kjedelig denne gangen? - første utløsning? andre? Tredje? Fjerde? - Hvor mange dager siden siste gang jeg hadde sex - trener man mye for tiden eller ikke? Anonymkode: 064bb...32c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 Jeg er 45 år og kan ha sex flere ganger etter hverandre. Foretrekker minst to runder før det er over. Jeg kan runke og ha sex samme dag. Men jeg har en stor sex drive. Jeg synes fortsatt dama er attraktiv og tiltrekkende. Men får som nevnt over mer en kjærlig tilrekking. Anonymkode: aebe1...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #14 Skrevet 22. desember 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varier mye avhengig av mange faktorer for eksempel - ny dame eller har vi blitt sammen lenge? - var hun spennende eller kjedelig denne gangen? - første utløsning? andre? Tredje? Fjerde? - Hvor mange dager siden siste gang jeg hadde sex - trener man mye for tiden eller ikke? Anonymkode: 064bb...32c Signerer denne. Er mange faktorer som spiller inn. Noen ganger er jeg ferdig for resten av dagen, kanskje til og med neste. Andre ganger kan jeg være klar etter 30-120 min.. Jeg er nok ikke så heldig at jeg er en av de som er klar etter 5 min etter utløsning. Er ofte litt sår og øm, og da er ikke penis like følsom som første gangen. Det er heller ikke sikkert den eventuelt blir like hard som første gangen, som sagt kommer an på. Er man nyforelsket og alt er nytt og spennende, så er det selvfølgelig større sannsynlighet for at man er klar mye fortere. Personlig synes jeg også det er mye lettere å være "klar" for en runk enn sex. Jeg kan alltid ta en runk noen timer etter en god runde med sex. Er i 30 åra og er i god form.. Anonymkode: 6fb4b...f14 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #15 Skrevet 22. desember 2019 Mannen min bruker en drøy måned eller to.. Anonymkode: da7c1...176
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #16 Skrevet 22. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen min bruker en drøy måned eller to.. Anonymkode: da7c1...176 ....med deg. Anonymkode: 064bb...32c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #17 Skrevet 22. desember 2019 Det kommer helt an på. Innimellom kan jeg fortsette momentant, og utstyret holder seg stivt. Andre ganger trenger jeg 15-30 minutter, og av og til opptil 12 timer. Anonymkode: 2f004...873 1
Gjest Paramount Skrevet 22. desember 2019 #18 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å be samboer om å la vær å runke og vente på meg til kvelden? Klarer dere det? Utsette runken for å ha sex senere på dagen? Er det deilig å bli sugd etter sex, eller vondt? Kan man gi dere lyst på sex igjen av å suge dere litt senere kansje? Beklager mye spm. Samboer er vanskelig å spørre og jeg vil gjerne lære meg å få han til å ha sex 2 ganger om dagen noen ganger. Ofte kan det gå 5 dager før han jakter på meg. Be han slutte å runke vil kansje hjelpe? Takk for svar asså 😊 hilsen dame 29 med samboer på 35 Anonymkode: aeb14...5c2 Det burde være ok å be han holde igjen på runkingen, det ville jeg i hvert fall ikke hatt noe problem med. Å bli sugd rett etter sex kan være deilige, men slikking er bedre, er veldig følsom og kilen etterpå. Etter litt tid vil suging ha rask effekt. Snakker bare for meg selv nå. Men du bør gå rolig fram dersom du ønsker enda en runde, ting tar tid .
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #19 Skrevet 23. desember 2019 Kan lett være klar etter noen timer. Behovet for å tilfredsstille seg selv blir omtrent borte om det er regelmessig sex, for min del. Anonymkode: bc3a2...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #20 Skrevet 23. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem spør, Enslige Onkel Tore på 66 år? Anonymkode: b57f0...6d2 Hvorfor skulle en mann starte en sånn tråd? Det gir ingen mening. Anonymkode: c6a85...136 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå