AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Det er rett og slett vondt. Vert sammen med typen i 8år, et barn sammen på 6år. Vert et veldig turbulent forhold, mye opp og ned der han kjører på med mye solo valg som går utover familielivet. Oppi dette har jeg en vennegjeng der han ene har en kompis som jeg fikk god kontakt med. Det lå ikke mer i en hyggelige samtaler rundt bordet da vi alle møttes, typen har også vert med. Men ved en anledning da vi var på fest kysset han vennen meg, jeg var rimelig bedugget og lot meg rive med! Jeg vet det var grusomt feil av meg, og det er ikke noen unnskyldning for det. Men må frem vis jeg skal få forklart meg her. Problemet er at etterpå har det vert veldige seksuelle spenninger mellom oss, og jeg valgte trekke meg bort da jeg var redd jeg skulle miste kontroll. Dette er nå et år siden og jeg har følt det har roet seg, men forge helg sendte han plutselig melding igjen om jeg var på fest. Meldingen ble ikke sett før flere dager etter da vi ikke er venner på Facebook. Men dette var da nok til at disse «følelsene» eller hva jeg skal kalle det blusset opp igjen. Jeg forstår ikke hva som er galt med meg, jeg har aldri opplevd dette og føler meg litt frustrert og rådvill. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg tenker dette er seksuell tiltrekning i utgangspunget og ikke følelser som i forelskelse. Mulig det kunne utviklet seg til det om det ble tillat, men jeg bryr meg om han som venn og liker å omgås han med felles venner. Jeg trodde jeg var ferdig med han etter dette året, så hvorfor våkner dette begjæret i meg med en melding fra han?? Anonymkode: 1a26a...185
Strippern Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Inntresant, men ikke uvanlig fenomen.Det du spørr om er, ettersom jeg forstår er. Skal jeg gå fra samboern , og åpne meg helt for vennen hans? Virker so vennen er intresert i deg da, han respekterte, din reaksjon første gangen. Og har igjen kontaktet deg. Kjære søster. Om du føler at samboskapet ikke er holdbart i legnden, da er det like godt å treffe vennen og ta en prat med han, om hans frieri er seriøst ,om det er det, så vær han litt møtekommende. Du sjønner sikkert det er viktig å bli litt kjent med han. U går bort fra samboern , ganske snart, så behøver du ikke å håpe i senga til han vennen med det samme. Håper du forstår meg riktig hilsen strippern
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 27 minutter siden, Strippern skrev: Inntresant, men ikke uvanlig fenomen.Det du spørr om er, ettersom jeg forstår er. Skal jeg gå fra samboern , og åpne meg helt for vennen hans? Virker so vennen er intresert i deg da, han respekterte, din reaksjon første gangen. Og har igjen kontaktet deg. Kjære søster. Om du føler at samboskapet ikke er holdbart i legnden, da er det like godt å treffe vennen og ta en prat med han, om hans frieri er seriøst ,om det er det, så vær han litt møtekommende. Du sjønner sikkert det er viktig å bli litt kjent med han. U går bort fra samboern , ganske snart, så behøver du ikke å håpe i senga til han vennen med det samme. Håper du forstår meg riktig hilsen strippern Dette er min venn, samboer vet hvem han er via meg. En del av meg vil utforske han og hva dette er, samtidig er jeg redd for å forlate det trygge som er med fast forhold, hus, bil og felles barn. Anonymkode: 1a26a...185
Strippern Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er min venn, samboer vet hvem han er via meg. En del av meg vil utforske han og hva dette er, samtidig er jeg redd for å forlate det trygge som er med fast forhold, hus, bil og felles barn. Anonymkode: 1a26a...185 Sjønner det, men er du glad i samboern din eller er det hus og bil.Et godt rod er vel å la det gå tid,, å bli kijennt med vennen hans, for de er vel en del sammen,og da for du jo fanget opp en del, kan bare lykke til.😊Men ser ut til at du skal la tiden løse litt av dette👍🌹
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå