Ullinini Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Jeg har satt sammen en "gaveeske" med diverse som skal gis som julegave. Blant annet inneholder gaven en blåmuggost. Jeg skulle så gjerne ha fått pakket inn denne siste gaven, da vi skal reise avgårde for julefeiring. Hva tror dere - kan jeg pakke den inn og blåmuggosten står i romtemperatur i ca. 2 døgn? Dersom det er plass i kjøleskap der vi skal være, setter jeg naturligvis pakken der. 😃
Ariana807 Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 (endret) Jeg har akkurat nå 2 pakker med ost, ferdig innpakka i gavepapir, i kjøleskapet eskene tar 2 av mine 5 hyller, godt at det er jul om 2 dager, men vil ikke at osten skal ødelegges med for mye varmeeksponering. Vet at der jeg skal være er det mer enn nok plass i kjøleskapet, så de blir stående der også på jul, og blir hentet fra kjøleskapet når de skal pakkes opp 😄 blir en liten ekstra overraskelse «vi har enda 2 pakker på «lager»» 🙌🏻😄 *Jeg ville ikke hatt en blåmuggost stående i romtemperatur i 2 døgn. Endret 22. desember 2019 av Ariana807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå