Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer nevnte gavekort på matbutikk. Forsåvidt en grei gave, men tenker det blir så synlig at hun får dette i gave pga dårlig råd. Kanskje litt nedverdigende? 

Har dere noen tips? Vil heller ikke gi en for dyr gave da hun kanskje vil føle det er litt overveldende. 

Anonymkode: 60a3e...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samboer nevnte gavekort på matbutikk. Forsåvidt en grei gave, men tenker det blir så synlig at hun får dette i gave pga dårlig råd. Kanskje litt nedverdigende? 

Har dere noen tips? Vil heller ikke gi en for dyr gave da hun kanskje vil føle det er litt overveldende. 

Anonymkode: 60a3e...3ec

Gavekort på noe helt annet. Noen byer har sånn bykort som man kan bruke i flere forskjellige butikker, eller gavekort til et kjøpesenter osv. Da blir det ikke så synlig syns jeg

• Liker 9
Skrevet

Noe hun virkelig trenger og ønsker seg. Ellers er gavekort til kjøpesenter et bra alternativ, som Maleficenta sa.

Anonymkode: 6b905...11e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller handlet masse god mat og lagt det i en fin kurv.

Anonymkode: 8409d...bfd

• Liker 3
Skrevet

I allefall ikke pynteting. Kanskje ting hun ikke prioriterer, men som vil gi henne glede? Er hun en utendørstype? - da ville jeg gitt ullundertøy, gode hansker, en turbukse... Elsker håndarbeid? - garn eller andre ting som er det hun liker å holde på med. Litteraturinteressert? Abonement på storytel, da kan hun høre så mange lydbøker hun ønsker. Ev. kan en gi generelt gavekort på et senter som har matbutikk, da kan en handle hvor en vil. 

• Liker 3
Skrevet

Gavekort på kjøpesenter er bedre. Det kan vel brukes på matbutikk også?

Anonymkode: 19032...cb8

• Liker 1
Skrevet

Om du kjøper gavekort på kjøpesenter kan personen selv velge om de vil bruke det på mat eller annet. 

Anonymkode: 83cc3...83e

Skrevet

I år gir jeg spiselige gaver til omtrent alle: det funker uansett om mottaker har god eller dårlig råd så lenge man kjenner mottaker godt nok til å passe på eventuelle allergier eller kosthold. Jeg vil ikke kategorisere gaver etter mottakers økonomi. 

Skrevet
2 minutter siden, Ullvott skrev:

I år gir jeg spiselige gaver til omtrent alle: det funker uansett om mottaker har god eller dårlig råd så lenge man kjenner mottaker godt nok til å passe på eventuelle allergier eller kosthold. Jeg vil ikke kategorisere gaver etter mottakers økonomi. 

Kan du si noe om hva du gir? 

Skrevet

Noe luksus som personen ikke kan prioritere i eget budsjett - hva vil avhenge av interesse.

Skrevet

Da jeg hadde dårlig råd ville jeg blitt superglad for gavekort på en lavprismatbutikk.

Anonymkode: 123df...4e7

Skrevet

@Kvalitet Jeg gir gjerne sånne ting som man sjelden kjøper til seg selv, enten kortreist eller litt eksklusivt. Det finnes så mange nisjeprodusenter av kortreist mat for tiden at det er plenty å velge mellom, og mange forhandlere av litt spesielle varer. Jeg har satt sammen ulike pakker til forskjellige mottakere, litt avhengig av hva mottakerne liker og hva de spiser. Spekepølser, krydderoljer, lakris, marmelader, sjokolade, honning, saft og te... Jeg gir liksom ikke nougatsjokolade til nøtteallergikeren eller spekepølse til veganeren, men motsatt går helt fint :) 

Til den som blir glad for gavekort på lavprismatbutikk: jeg tenker stikk motsatt. Da jeg hadde svært dårlig råd syntes jeg det var supert at noen kjøpte noe luksus til meg som jeg aldri kunne unne meg selv. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har kjempedårlig råd, og blir selv mest glad for penger . Ønsker meg egentlig aldri noe annet enn det.

Endret av Anonymanda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...