AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Redd ned, i sikk-sakk, eller i lette buer fra venstre til høyre? Jeg mener det står skrevet at det skal henges rett ned, pent og rett og ikke noe tull. Det har jeg også fått bekreftet av Julepolitiet. Anonymkode: a1bf5...5fb 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Redd ned, i sikk-sakk, eller i lette buer fra venstre til høyre? Jeg mener det står skrevet at det skal henges rett ned, pent og rett og ikke noe tull. Det har jeg også fått bekreftet av Julepolitiet. Anonymkode: a1bf5...5fb Hvorfor spør du her da når du allerede har fått det bekreftet av julepolitiet? Anonymkode: 8aee2...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Henger dem både på langs og på tvers så det blir fine ruter. Sånn, nå kan politiet komme. 😅 Anonymkode: 65f82...769 2
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Jeg syns det er finest på tvers, altså rundt juletreet. Har en 3-4 rader med glitter.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Glitteret skal selvsagt gå i spiraler. Juletrær har forskjellig høyde og vidde, og hvis man henger glitteret rett opp og ned blir det alltid for langt eller for kort. I spiral kan man tilpasse det Anonymkode: 16df0...32e 6
Arkana Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Rundt juletreet i spiraler, selvsagt. 4
Gjest Gagaen Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 Det skal henge rett ned og symbolisere lysstråler frå stjerna
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 42 minutter siden, Gagaen skrev: Det skal henge rett ned og symbolisere lysstråler frå stjerna Nettopp!!!!! Anonymkode: a1bf5...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 Jeg synes begge deler er pent, men på vårt tre går glitteret i spiraler oppover treet. Har ca. 15 rader. Anonymkode: 59817...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 I spiral rundt stammen, med løsrevne dotter ytterst på kvistene for ekstra shimmer og shine. Deretter flagg i spiral, overdose kuler og hjemmelagde kurver i hopetall. Også litt godteristenger for Disneyfeeling. Skulle ønske jeg kødda. Barna får fritt frem på alt unntatt krav om at far i huset setter opp lys og henger i flagg før de starter. Anonymkode: 88d6e...c70
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Skrevet 23. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Redd ned, i sikk-sakk, eller i lette buer fra venstre til høyre? Jeg mener det står skrevet at det skal henges rett ned, pent og rett og ikke noe tull. Det har jeg også fått bekreftet av Julepolitiet. Anonymkode: a1bf5...5fb det er korrekt ;-). All julepynten har en historisk forklaring. Glitteret skal symbolisere strålene fra stjernen, så da må det jo henge nedover som stråler. Lenker derimot skal henge på tvers i buer. Anonymkode: 5f6bb...a21 1
Gjest Tutte Skrevet 23. desember 2019 #14 Skrevet 23. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er korrekt ;-). All julepynten har en historisk forklaring. Glitteret skal symbolisere strålene fra stjernen, så da må det jo henge nedover som stråler. Lenker derimot skal henge på tvers i buer. Anonymkode: 5f6bb...a21 Det visste jeg faktisk ikke at glitteret skal symbolisere lysstråler fra stjernen. Man lærer stadig noe nytt😊 Har alltid hengt det i spiral rundt juletreet, da jeg synes det ser bedre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå