AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Jeg har et ff forhold til datteren til en venn av meg. Jeg 44 og hun 22. Vi er fra samme lille sted, men nå studerer og bor hun i Oslo. Jeg er ofte i Oslo på jobb, og da møtes vi som oftest på mitt hotell. Vi fant tonen under et "flytt hjem"-arrangement i Oslo, hvor vår kommune og firmaet jeg jobber for var representert. Dagen ble avsluttet med middag og festlig lag etterpå. Hun og jeg ble sittende og snakke om fremtiden for kommunen vår, og etter 3-4 glass vin var tonen løs og livlig. Vi kom inn på fødselstall og var enige om at dette er en viktig faktor. "Der har du en jobb å gjøre", sa jeg. Hun smilte og parerte med "hva med deg?". Jeg svarte at jeg har 2 og er ferdig, og viste et klippetegn med fingrene for å signalisere at jeg er sterilisert. Da hogg hun til. Det virket som en magnet, og plutselig hadde hun snakket seg med til mitt hotellrom og vi hadde sex. Det har vi fortsatt med 1-2 ganger i mnd, når jeg er i Oslo. Hun innrømmer at det faktum at jeg er steril gjør det mye mer attrativt, fordi det er mer ufarlig (slipper tenke på å kunne bli gravid). Hun sier det blir mye mer fri sex, og ville ellers vært forsiktig med sex for ikke å forstyrre studiene med en uplanlagt graviditet. Hva tenker dere andre - er en steril mann mer eller mindre attraktiv? Anonymkode: 0a32e...be6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Som partner er det ikke attraktivt. Men når det er en man bare møter for sex er det jo praktisk:) Anonymkode: cc3aa...379 14
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Om det er sexy vet jeg ikke. Men det er absolutt et stort pluss i boka. Anonymkode: 8cd98...6dc 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Jeg tenker at dette er fullstendig uattraktivt: 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har et ff forhold til datteren til en venn av meg. Jeg 44 og hun 22. Anonymkode: 47b51...d37 20
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Dealbreaker Anonymkode: 5bb17...b43 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 Uansett hvilken alder jeg var i hadde det vært attraktivt med en sterilisert mann dersom alt jeg var ute etter var enkel, ukomplisert moro. Hadde jeg sett etter en livsledsager og hatt lyst på barn hadde selvsagt saken vært en helt annen. Men nå har jeg aldri hatt veldig lyst på barn, og etter hvert har jeg også kommet i en alder der de færreste kvinner tenker på å stifte ny familie uansett (46), men jeg er så vidt jeg vet fremdeles fruktbar. Så nå ville en sterilisert mann være attraktiv uansett om jeg så etter moro eller noe seriøst. Men når alt kommer til alt er det mange egenskaper som er viktigere. Anonymkode: b0f55...e18 4
SPOCA Skrevet 22. desember 2019 #8 Skrevet 22. desember 2019 (endret) Nei. Min samboer er født steril, og med tanke på at vi begge har et sterkt barneønske er det ikke egentlig attraktivt. Men nå er jo glad i denne mannen, så vi må finne andre løsninger, men skulle helst sett det var annerledes. Jeg kan tenke meg det er attraktivt for de som selv ikke ønsker seg barn, eller som kun er ute etter "gøy og moro" uten nødvendigvis et forhold (hvis de har barneønske). Endret 22. desember 2019 av SPOCA 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 Attraktivt vil jeg ikke si, men praktisk er det jo. For kvinner som ikke ønsker å bli gravide så er det jo fantastisk. Om du derimot fant en ny kvinne som ønsket barn med deg så hadde det nok blitt en dealbreaker. Anonymkode: 7180f...bec 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et ff forhold til datteren til en venn av meg. Jeg 44 og hun 22. Vi er fra samme lille sted, men nå studerer og bor hun i Oslo. Jeg er ofte i Oslo på jobb, og da møtes vi som oftest på mitt hotell. Vi fant tonen under et "flytt hjem"-arrangement i Oslo, hvor vår kommune og firmaet jeg jobber for var representert. Dagen ble avsluttet med middag og festlig lag etterpå. Hun og jeg ble sittende og snakke om fremtiden for kommunen vår, og etter 3-4 glass vin var tonen løs og livlig. Vi kom inn på fødselstall og var enige om at dette er en viktig faktor. "Der har du en jobb å gjøre", sa jeg. Hun smilte og parerte med "hva med deg?". Jeg svarte at jeg har 2 og er ferdig, og viste et klippetegn med fingrene for å signalisere at jeg er sterilisert. Da hogg hun til. Det virket som en magnet, og plutselig hadde hun snakket seg med til mitt hotellrom og vi hadde sex. Det har vi fortsatt med 1-2 ganger i mnd, når jeg er i Oslo. Hun innrømmer at det faktum at jeg er steril gjør det mye mer attrativt, fordi det er mer ufarlig (slipper tenke på å kunne bli gravid). Hun sier det blir mye mer fri sex, og ville ellers vært forsiktig med sex for ikke å forstyrre studiene med en uplanlagt graviditet. Hva tenker dere andre - er en steril mann mer eller mindre attraktiv? Anonymkode: 0a32e...be6 Æsj! Du kunne vært faren hennes Anonymkode: 39063...c95 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 Tenker at hun ikke har så god greie på prevensjon. Sterilisering er ca like sikkert som hormonspiral. Så hun kunne jo bare gått på det selv. Et par jeg kjenner der han hadde 5 barn med ekskona og var sterilisert flere år tilbake, er nå foreldre til ei 10 år gammel jente. Sterilisering er nemlig ikke 100 % sikker prevensjon. Det er det bare å fjerne livmor/eggstokker som er. Anonymkode: 53129...0f4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 Nei, det er ikke attraktivt. selv om jeg ikke ønsker flere barn, så gir en steril mann meg følelsen av at han ikke er en ‘ekte’ mann. Anonymkode: 798cc...d73 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uansett hvilken alder jeg var i hadde det vært attraktivt med en sterilisert mann dersom alt jeg var ute etter var enkel, ukomplisert moro. Hadde jeg sett etter en livsledsager og hatt lyst på barn hadde selvsagt saken vært en helt annen. Men nå har jeg aldri hatt veldig lyst på barn, og etter hvert har jeg også kommet i en alder der de færreste kvinner tenker på å stifte ny familie uansett (46), men jeg er så vidt jeg vet fremdeles fruktbar. Så nå ville en sterilisert mann være attraktiv uansett om jeg så etter moro eller noe seriøst. Men når alt kommer til alt er det mange egenskaper som er viktigere. Anonymkode: b0f55...e18 Det er trygt for kvinner på 45+ å ha sex uten prevensjonsmidler. De fleste blir ikke gravide uansett. Det er sjelden. Og skjer det ender det som oftest i abort. Anonymkode: a0627...b23
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #14 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Attraktivt vil jeg ikke si, men praktisk er det jo. For kvinner som ikke ønsker å bli gravide så er det jo fantastisk. Om du derimot fant en ny kvinne som ønsket barn med deg så hadde det nok blitt en dealbreaker. Anonymkode: 7180f...bec Denne. Hadde ikke ønsket meg en sterilisert mann. Selv om jeg er godt voksen. Anonymkode: a0627...b23 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #15 Skrevet 22. desember 2019 For et unødvendig langt eventyr bare for å spørre om et så enkelt spørsmål... Anonymkode: 75248...08b 10
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #16 Skrevet 22. desember 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at hun ikke har så god greie på prevensjon. Sterilisering er ca like sikkert som hormonspiral. Så hun kunne jo bare gått på det selv. Et par jeg kjenner der han hadde 5 barn med ekskona og var sterilisert flere år tilbake, er nå foreldre til ei 10 år gammel jente. Sterilisering er nemlig ikke 100 % sikker prevensjon. Det er det bare å fjerne livmor/eggstokker som er. Anonymkode: 53129...0f4 Men sterilisering er hormonfritt 😉 Anonymkode: 128d2...e73 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #17 Skrevet 22. desember 2019 Og for en utrolig dårlig venn du er som går etter datteren til kompisen din🤮 Anonymkode: 75248...08b 9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #18 Skrevet 22. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er trygt for kvinner på 45+ å ha sex uten prevensjonsmidler. De fleste blir ikke gravide uansett. Det er sjelden. Og skjer det ender det som oftest i abort. Anonymkode: a0627...b23 Nei, det er ikke trygt. Vil man ikke ha barn, så bruk prevensjonsmiddel helt til eggløsning opphører. Blir man gravid som 50 åring er det fortsatt rundt 40% sjanse for levendefødt. Ville ikke tatt den sjansen. Anonymkode: 128d2...e73 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #19 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke trygt. Vil man ikke ha barn, så bruk prevensjonsmiddel helt til eggløsning opphører. Blir man gravid som 50 åring er det fortsatt rundt 40% sjanse for levendefødt. Ville ikke tatt den sjansen. Anonymkode: 128d2...e73 Du snakker om UNNTAKENE. Kvinner i den alderen blir SJELDEN gravide ! Anonymkode: a0627...b23 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #20 Skrevet 22. desember 2019 Ja sterilisert mann er attraktivt når man har født alle barna man ønsker. Utenom det så vet jeg ikke. Anonymkode: c2bab...97b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå