AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Litt kinkig situasjon her. Jeg har ei venninne som er på Tenerife nå og skal være en uke til. Hun dro på tur sammen med ei anna venninne av henne og det har visst skjært seg helt. Hun ringte meg og fortalte om isfront og forferdelig kjiip stemning, og skal nå bytte hotell for å se om ikke det blir noe greit den siste uka. Det jeg lurer på er om det er noen som kunne tenke seg å være litt sammen med henne? Hun er ei søt og positiv dame (det var derfor hun dro med denne andre damen som kav være "litt" spesiell -mine ord) stort sett alltid smilende, og jeg unner henne denne velfortjente ferien. ANYONE???? Anonymkode: e1025...5fd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Kanskje si litt om alder osv? Om hun bytter hotell kan hun jo se om de har noen turer eller aktiviteter hun kan bli med på, der kan hun kanskej bli kjent med noen andre også. Anonymkode: ed1e3...661
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje si litt om alder osv? Om hun bytter hotell kan hun jo se om de har noen turer eller aktiviteter hun kan bli med på, der kan hun kanskej bli kjent med noen andre også. Anonymkode: ed1e3...661 Hun er nær 50. Og klarer nok selv å finne folk hun kan snakke med, men jeg tenker at hun sikkert gruer seg til julekvelden, og håper noen kan invitere henne med på en hyggelig kveld. Anonymkode: e1025...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå