AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Hei nå har jeg gjort det! Ifølge appen hadde jeg eggløsning den 4 hadde sex den 5 og tokk ellaone den 6 da forholdet til nye kjæresten er fortsatt ganske ferskt. Han har 2 barn og jeg har 1 tenkte og vente en stund før vi skulle evt prøve.. Jeg går ikke på prevensjon da jeg ikke tåler det.. Nå har jeg gått i 2 uker med menssmerter, kvalme, humørsvingninger, metallsmak i munn og mørkere omrisse rundt nipplene.. I dag er ikm men testene har vist negative til nå, tester jeg for tidlig eller hva skal jeg gjøre? Hjelp en frustrert mamma 😂 Anonymkode: 5ffa1...460 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Kan forresten skrive at første dsg i siste mens var 17 november har en syklus på 36 dager ca Mens har vært ganske stabilt i et halvt år, og eggløsningen har vært riktig mtp flo appen Er nå 18 dpo ifølge appen Og i dag er ikm 1 dag forsinket Anonymkode: 5ffa1...460 1
kaleidoskop Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Postet ikke du for et par dager siden? Har du igjen vært uforsiktig? Lærte du ikke fra forrige gang?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Postet ikke du for et par dager siden? Har du igjen vært uforsiktig? Lærte du ikke fra forrige gang? Nei har ikke postet dette før😱 Anonymkode: 5ffa1...460
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Men var vel ingen som hadde noen råd så får ta det til legen etter jul da.. Anonymkode: 5ffa1...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå