Gå til innhold

Løshud etter slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 20 kg og begynner å få løshud på innsiden av lårene og undersiden av overarmene. Overraskende nok ikke på magen. 
Jeg skal ned 10-20 kg mer (avhengig av resultatet) og lurer litt på om jeg kan forvente mye mer løshud? Og vil noe av dette trekke seg litt tilbake med tiden? Hva er deres erfaring? 
Jeg er i slutten av 40 årene så er klar over at jeg ikke kan forvente samme resultat som de som er i 20 årene.

Anonymkode: 15ad0...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og har gått opp 18-20 kilo to ganger på kort tid i forbindelse med graviditeter. Har gått ned igjen alt på 2-3 måneder. Så og si alt av vekt har vært på magen. Jeg har ikke fått løs hud av dette. Mulig det er genetisk?

Hvis du trener litt styrketrening vil du kunne fylle ut litt spesielt i armer og ben, og du vil ikke se den løse huden spesielt godt. 

Anonymkode: 8e508...77d

Skrevet

Jeg gikk ned 40 kg da jeg var 20. Måtte opereres grunnet løshud. 

Anonymkode: f8abe...d32

Skrevet

Kommer nok an på hvor lenge du har vært overvektig og hvor raskt taper vekt, samt kroppens egen evne og genetikk.

Det tar gjennomsnitt 7 uker å danne ny hud og hvis du taper mye vekt så rekker ikke huden å tilpasse seg den nye formen. Er også begrenset hvor mye den vil trekke seg sammen.

Prøv å smør deg inn med kokosolje ett par ganger om dagen. Det hjelper for meg, syns jeg. Drikk også mye vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...