Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2019 #1 Del Skrevet 22. desember 2019 Dette er den korteste dagen og nå kjenner jeg at alt kommer til å bli lysere etter hvert. På alle vis. Kjenner du på glede og forventning slik som jeg gjør? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 22. desember 2019 #2 Del Skrevet 22. desember 2019 Ja. Jeg elsker sommeren, og nå går det mot sommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. desember 2019 #3 Del Skrevet 23. desember 2019 Ja, jeg kjenner den indre gleden over at dagene blir lengre, Livet blir lysere og en gryende vårkåthet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 23. desember 2019 Hihi...Fint! Da kan vi tre sitte her og glede oss sammen. ...er det virkelig ikke flere på forumet som kjenner forventningen og lengselen etter lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 23. desember 2019 #5 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg gleder meg veldig til at dagene blir litt og litt lysere og kjenne at energien øker i takt med lyset ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 23. desember 2019 Heihei! Da er vi fire lysventere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. desember 2019 #7 Del Skrevet 23. desember 2019 Vi er fem Fantastisk at sola endelig har snudd, jeg hater dette evige mørket og syns november og desember er uendelig lange. Gleder meg til vi begynner å merke at det blir lenger og lenger lyst, går jo så sakte i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå