Gå til innhold

Hvordan finne adressen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt sammen med en flott mann som bor i Nederland. Jeg har ikke adressen hans, har snap, mail, telefonnummer og whatsappen hans. Jeg vil overaske han med en liten oppmerksomhet på døren ettersom vi ikke kan treffes nå I julen, men jeg klarer ikke og google meg frem til adressen hans. Har prøvd Nederlandsk telefonsøk, men blir ikke klok på det der. 

Kan ikke spōrre han om adressen hans rett ut heller, for vil ikke at han skal fatte mistanke. Noen råd om hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 872c0...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo si du ønsker å sende han eit fint brev og spørre om adresse. Trur det blir vanskelig ellers, med mindre du kjenner noen i familien/omgangskretsen hans du kan spørre.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå blir det vel litt for seint å sende noe i posten? 

Det er alt for kort tid igjen til julaften, og alt for stort trykk på postverket...                        

Anonymkode: 1b900...3c9

TS skriver ingenting om at det spesifikt er ein julegåve, berre at det er ein oppmerksomhet frå ho siden dei ikkje kan treffast i jula. 

TS, ein tanke som slo meg; det kan oppleves som ubehagelig og stalker-aktig om du klarer å 'detektive' deg fram til adressa hans på denne måten uten å spørre han om den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...