Gå til innhold

Innafor å be venninne om penger på Vipps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne skylder meg 300 kr som jeg la ut for henne her om dagen. Jeg har veldig lite penger nå, så de 300 kr er faktisk av en viss betydning for meg. Venninnen min sa hun skulle vippse meg med én gang da vi sa hadet til hverandre den dagen jeg la ut for henne - men jeg har fortsatt ikke fått penger fra henne. Er det innafor å be henne om penger i Vipps? Eller virker det litt spesielt?

Anonymkode: 081ae...b67

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innafor :) 

Anonymkode: 472c7...0a4

• Liker 32
Skrevet

Klart det er innafor. Det er mer enn innafor. Trist at du faktisk får dårlig samvittighet når det er hun som skal ha det.

Anonymkode: 80a22...188

• Liker 20
Skrevet

Helt innafor 

Anonymkode: 9dfe5...cc1

• Liker 5
Skrevet

Det er en av grunnene til vipps er det. Så be henne vippse pengene dine. Skulle bare mangle😊

• Liker 6
Skrevet

👍💰

Anonymkode: 199bb...6d5

• Liker 1
Skrevet

Klart det. Hun har sikkert bare glemt det og blir glad for påminnelse via vipps. Fort gjort.

Anonymkode: 3e640...57f

• Liker 5
Skrevet

Det er så fort gjort å glemme, så bare send henne en "be om penger" så ordner det seg nok.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venninne skylder meg 300 kr som jeg la ut for henne her om dagen. Jeg har veldig lite penger nå, så de 300 kr er faktisk av en viss betydning for meg. Venninnen min sa hun skulle vippse meg med én gang da vi sa hadet til hverandre den dagen jeg la ut for henne - men jeg har fortsatt ikke fått penger fra henne. Er det innafor å be henne om penger i Vipps? Eller virker det litt spesielt?

Innafor.

Skrevet

Er det noe å diskutere? Jeg vipser, maser slår og trakasserer til jeg får tilbake penger

• Liker 3
Skrevet

Helt innafor. Bruker «be om penger» funksjonen masse med venner. Det er helt normalt. 

Anonymkode: e6f15...4d0

• Liker 1
Skrevet

Har det ordnet seg Ts?

Skrevet
4 timer siden, wintergirl skrev:

Har det ordnet seg Ts?

Hehe ja, jeg ba om penger i Vipps i dag tidlig, og fikk dem etter en times tid :) Så nå er lommeboka mi glad igjen :ler:

Takk for alle svar :blomst:

ts

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor, det er jo dine penger.

Skrevet

Helt klart greit å gjøre. Det som ikke er innafor er å ikke holde tilbakebetalingsavtaler for penger man har lånt.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja, jeg ba om penger i Vipps i dag tidlig, og fikk dem etter en times tid :) Så nå er lommeboka mi glad igjen :ler:

Takk for alle svar :blomst:

ts

Bra 🤗❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...