Gå til innhold

Klumper øverst på livmorhals tapp en, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide med nr. 2 og jeg har den siste uken hatt lett til kraftige menslignende smerter, og har derfor tenkt at det kanskje har klaffet siden jeg hadde det litt slik sist.

Jeg pleier følge litt med på livmorhalstappen og kjenne litt på den i de forskjellige fasene i syklusen. Men nå når jeg kjente på den var det en liten og en litt større klump øverst på livmorstappen langt oppi der. Har ikm om 3 dager så den er ganske langt nede og hard.

Men nå er jeg litt bekymret for hva dette kan være, da jeg aldri har kjent noe slikt før.  Jeg har heller aldri tatt sånn celleprøve siden jeg ble 25 for 4 uker siden.

Noen som har merket noen klumper på livmorstappen, og vet hva det kan være.

Anonymkode: 76266...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 🤗 

Bestill deg en time til legen. Kan hende dette har skjedd etter fødsel, uten at du har tenkt over det 🤗

Skrevet

Det kan være en polypp. Ganske vanlig

Skrevet

Lurt å gå til legen for å få det undersøkt ☺️

Skrevet

Jeg tror at jeg har hatt det samme. Kjentes som en klump rett ved tappeåpningen. Den har forsvunnet nå og har for et par dager siden vært til GU uten at det fremstod som noe galt der :) Forsvinner nok om et par dager. Hvis det er noe veldig unormalt og skremmende, så kontakter du lege asap! 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, det viste seg at jeg er gravid, så det har sikkert en sammenheng ☺️

Ts

Anonymkode: 76266...42a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...