AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Hei! Jeg hadde en 5L klorindunk som jeg måtte kutte hull i siden låsemekanismen i korken ikke virket. Kan jeg oppbevare klorin i vanlige brus/saftflasker, eller er det farlig, kan este hull el? Mer ikke fare for at barn drikker av flaskene, og forhåpentligvis er mannen snart nok til å forstå at han ikke skal drikke det Anonymkode: db1b5...d83
stan Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Plasten tåler det. I praksis samme plast Merk flaskene tydelig, og oppbevar dem sikkert.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Jeg mistet en tøymykner ned på gulvet, og flasken sprakk. Så den står i brusflaske på badet, uten brusetikk, men tydelig merket TØYMYKNER. Ser frem til den er tom, for jeg misliker å oppbevare kjemikalier på den måten. Anonymkode: 4f140...c4e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Ville aldri oppbevart kjemikalier i brusflasker! Før eller senere skjer en fatal misforståelse og noen drikker av den. Bruk da heller en nøytral glassflaske og merk den med store bokstraver Anonymkode: f1b75...01e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå