Gå til innhold

Kvinne! Er du utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du snakker om deg selv. 

Anonymkode: d674b...b29

Oi så sinna kvinne her, akkurat sånn sinna, usikker og sjalu kvinne som får menn til å være utro mot dem!😉

Anonymkode: 4c07a...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi så sinna kvinne her, akkurat sånn sinna, usikker og sjalu kvinne som får menn til å være utro mot dem!😉

Haha, jeg er singel selv. Men forskjellen på deg og meg, er bare at jeg har empati (bortsett fra folk som deg selvfølgelig), og driver ikke å vrenger fitta mi til de som er opptatte og gifte. 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, jeg er singel selv. Men forskjellen på deg og meg, er bare at jeg har empati (bortsett fra folk som deg selvfølgelig), og driver ikke å vrenger fitta mi til de som er opptatte og gifte. 

Så prektig du, flott!

God jul!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du på at noen skal sende deg pm?

Anonymkode: e090b...7ac

Helt ærlig; hadde jeg ikke tenkt på - men hvis noen føler for å sende noen saftige historie på pm, så gjerne det. Temmelig fordømmende her inne ;)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vrenger fitta di...mmm juicy! 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fem innlegg med nick på fem år, ts? 

Anonymkode: e090b...7ac

Resten er på ab.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så prektig du, flott!

God jul!

Prektig? Merkelig bruk av ordet. 

Kaller du folk prektige fordi de oppfører seg som normale folk?

Anonymkode: 5ccb1...5ff

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at de fleste kvinner et utro. Har ikke lyst til å være alene resten av mitt liv, men går nok aldri «all in» igjen... 😕

Anonymkode: a553a...679

Min erfaring og...

Anonymkode: ae1b6...33f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er godt voksen og jeg er ikke utro. ( Har vært singel i 14 dager). Hadde vært i ett forhold i 3 år, og var aldri utro. Han derimot......hadde to familier..

Anonymkode: da9d2...7c5

• Liker 1
Skrevet

Tja, kommer an på hvordan du definerer utro...

Innenfor mine definisjonsgrenser har jeg ikke vært utro, men har befunnet meg i situasjoner som andre nok vil definere anderledes. Har ikke kysset, ikke hatt samleie med andre. 

Anonymkode: b8f16...5ec

• Liker 1
Skrevet

Har vært utro mot alle jeg har vært i lag med en gang. Har aldri gitt en partner «sloppy seconds», men en pulevenn uten at han visste om det. Men han gjorde nok det mot partneren sin den kvelden. 

Anonymkode: a2ba5...2b5

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært utro mot alle jeg har vært i lag med en gang. Har aldri gitt en partner «sloppy seconds», men en pulevenn uten at han visste om det. Men han gjorde nok det mot partneren sin den kvelden. 

Anonymkode: a2ba5...2b5

Fet historie 😄 men hvem er hva her?

Skrevet

Ja, var utro mot min eks mann. Han ønsket ikke sex de siste 7 årene av vårt 13 år lange forhold. Han forstod heller ikke at det ikke nødvendigvis kun var selve sexakten jeg var interessert i, men å holde en hånd, bli kysset, tatt på osv. Han er syk og ble veldig selvopptatt. Jeg fant alternative løsninger. Det hele endte med at jeg forelsket meg i en annen mann og forlot han. Skulle ønske jeg heller avsluttet det på riktig vis. Kunne ikke vært utro mot min nye kjæreste. 

Anonymkode: c6f88...567

• Liker 1
Skrevet

Har vært utro før. Aldri gitt sloppy seconds. Vet at det er enkelte som tenner på det å være utro i seg selv og dermed kan gjøre slike ting, men for meg virker det veldig fjernt.

Anonymkode: 42c90...436

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...