AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Er det virkelig normalt å bli spurt av folk man ikke kjenner om man er gravid? Jeg jobber i butikk og har blitt spurt flere ganger av kunder. Jeg har et barn, men ønsker ikke flere. Jeg sliter med litt overvekt etter graviditeten. Jeg synes det rett og slett er frekt. Ikke tør jeg å bli sur på de kundene som spør i frykt av at de ikke kommer tilbake. Men hvordan i all verden tror de at det er greit å spørre folk de ikke kjenner om man er gravid? Om man så er gravid så er det faktisk en privatsak man ikke deler med vilt fremmede. Anonymkode: 41af3...06a 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Svar tilbake, nei jeg er bare tykk.. da blir de flau Anonymkode: ffd39...e80 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar tilbake, nei jeg er bare tykk.. da blir de flau Anonymkode: ffd39...e80 Ja jeg gjorde det. Hun beklaget seg og ble ganske flau. Så begynte hun å gi meg slankeråd.. hun tråkket bare mer i salaten 🤣 ts Anonymkode: 41af3...06a 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Det er faktisk noe jeg aldri spør om. Ikke en gang om jeg tydelig ser det. Synes det er frekt ja. Anonymkode: f71b0...923 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg gjorde det. Hun beklaget seg og ble ganske flau. Så begynte hun å gi meg slankeråd.. hun tråkket bare mer i salaten 🤣 ts Anonymkode: 41af3...06a wow 🤦♀️ Anonymkode: b3fb0...703
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Jepp jeg har blitt spurt om det mange ganger mens folk har pekt på magen 🙄 fikk veldig store barn og det tok lang tid før magen trakk seg skikkelig tilbake.. i tillegg fikk jeg noen kilo ekstra i permisjonen som ikke gjorde saken bedre. Men frekt ja! Og jeg ble lei meg, hadde dårlig nok selvbilde fra før.. tenker at sånne ting trenger man ikke kommentere med mindre man sier det selv. Anonymkode: 326e8...b96 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 Nei, det har jeg aldri opplevd. Og alle vet at det er frekt og innvaderende, så jeg hadde svart "Nei, det er jeg dessverre ikke, og det er veldig sårt for meg. Hvorfor spurte du meg om det?". Da kan jeg kanskje redde andre kvinner fra å oppleve samme spørsmål fra samme person senere. Anonymkode: eef53...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå