AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Men han slikker meg aldri eller gir det samme tilbake, ikke engang fingring eller klitoris stimulering?!? Ikke vil han kysse meg heller.. Og ergo kommer jeg aldri..😔 Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Jada, har prøvd å ta det opp og prate om det, og vise han hva jeg trenger for å komme, til ingen nytte🙄 Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Anonymkode: 05f8b...4af 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Hvorfor er du sammen med han egentlig? La meg gjette; han er så fin og snill ellers? Anonymkode: 487c0...c83 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Forøvrig vil han bare ha sex i en stilling, mellom beina mine på siden og mot hverandre! Om han skal ligge oppå meg i misjonær klarer han ikke å jukke på og pule meg, til nød får jeg sitte øverst, men da kommer han aldri..😬🙄 Har aldri opplevd noe lignende med andre menn.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor er du sammen med han egentlig? La meg gjette; han er så fin og snill ellers? Anonymkode: 487c0...c83 Ja han er snill men dette funker ikke for meg seksuelt overhodet bare!! Han vil gjerne holde på i halvannen time så han selv får sprute og komme to ganger, mens jeg ender opp sår i flere dager, og uten utløsning selv.. Sorry men blir bare så frustrert!! Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Nei. Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Ja, kanskje det siden du skriver at du har forsøkt å snakke med ham om dette til ingen nytte.. Anonymkode: 63c81...140 5
Gjest bloody Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 jo er det så nå ts så kommer det aldri bli bedre heller, du har jo forsøkt snakke med han. selv liker jeg å kunne få en dame å komme først, eller rett etter meg selv
Gjest bloody Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Forøvrig vil han bare ha sex i en stilling, mellom beina mine på siden og mot hverandre! Om han skal ligge oppå meg i misjonær klarer han ikke å jukke på og pule meg, til nød får jeg sitte øverst, men da kommer han aldri..😬🙄 Har aldri opplevd noe lignende med andre menn.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af jeg pleier ikke være den som sier bytt mann, men...
Krissi91 Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 Han høres jævlig egoistisk ut... Jeg hadde ikke sugd han mer før han er villig til å gi noe tilbake!! 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, Krissi91 said: Han høres jævlig egoistisk ut... Jeg hadde ikke sugd han mer før han er villig til å gi noe tilbake!! Syns det er super deilig og opphissende å suge kuk, men klart jeg ønsker jo nytelse andre veien også!! Så skuffelsene blir store.. dessuten er det utrolig kjipt å ikke få utløsning selv, noe alle andre menn har klart å gi meg med å bruke tunge og fingre, men når han ikke vil kysse meg på munnen engang, så blir det bare så kjipt! Ts Anonymkode: 05f8b...4af 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #10 Skrevet 21. desember 2019 7 minutter siden, bloody said: jeg pleier ikke være den som sier bytt mann, men... 😔 Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #11 Skrevet 21. desember 2019 Hvilket land er han fra? Kanskje det bare er en kulturforskjell? I mange land er det kvinnens jobb å tilfredsstille mannen, ikke omvendt. Kanskje han rett og slett ikke vet bedre og er bare sånn han er oppdratt. Hvis han er norsk er han bare lat og egoistisk som bare tar uten å gi noe tilbake. Hater folk som snylter på andre og aldri bidrar selv. Enten det gjelder sex, penger, reiser, jobb, skole osv. Dump, og la han tydelig få vite hvorfor. Anonymkode: 4d2ac...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #12 Skrevet 21. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er det vanlig at menn ikke liker å slikke?! Nei. Bør jeg bare bytte han ut så jeg får et tilfredsstillende sex liv selv også??! Ja, kanskje det siden du skriver at du har forsøkt å snakke med ham om dette til ingen nytte.. Anonymkode: 63c81...140 Liker menn flest å slikke, eller har jeg tatt helt feil?! Har hatt 4 partnere før, alle har slikket meg med stor glede, og de har alltid blitt tent selv og veldig kåte av å se min nytelse og at jeg får komme, så dette blir så rart for meg.. Selv er jeg ganske hemningsløs seksuelt og blir kåt av å se mannens nytelse når jeg gjør godt for han.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af 2
Krissi91 Skrevet 21. desember 2019 #13 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er super deilig og opphissende å suge kuk, men klart jeg ønsker jo nytelse andre veien også!! Så skuffelsene blir store.. dessuten er det utrolig kjipt å ikke få utløsning selv, noe alle andre menn har klart å gi meg med å bruke tunge og fingre, men når han ikke vil kysse meg på munnen engang, så blir det bare så kjipt! Ts Anonymkode: 05f8b...4af Skjønner det. Jeg elsker det selv, men mannen din fortjener ikke den gode sugestunden du gir han. Hva sier han når du spør hvorfor han ikke gjør det?? 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #14 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilket land er han fra? Kanskje det bare er en kulturforskjell? I mange land er det kvinnens jobb å tilfredsstille mannen, ikke omvendt. Kanskje han rett og slett ikke vet bedre og er bare sånn han er oppdratt. Hvis han er norsk er han bare lat og egoistisk som bare tar uten å gi noe tilbake. Hater folk som snylter på andre og aldri bidrar selv. Enten det gjelder sex, penger, reiser, jobb, skole osv. Dump, og la han tydelig få vite hvorfor. Anonymkode: 4d2ac...d0f Han er norsk! Og lat ja, i følge han selv.. Men i senga er jo siste stedet å være lat spør du meg.. Virker som han har bakterie angst eller noe, siden han verken vil kysse eller slikke.. Har prøvd å spørre han om det men han bare avfeier det og prater om noe annet..🙄 Ts Anonymkode: 05f8b...4af
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #15 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, Krissi91 said: Skjønner det. Jeg elsker det selv, men mannen din fortjener ikke den gode sugestunden du gir han. Hva sier han når du spør hvorfor han ikke gjør det?? Han bare avfeier det med at han ikke liker det, eller kyssing! Kunne klart meg uten slikking om han var god med fingrene, men han er ikke det eller prøver det engang..og nå er jeg seksuelt frustrert, skikkelig, og ønsker meg sex med andre menn heller! Ts Anonymkode: 05f8b...4af 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #16 Skrevet 21. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker menn flest å slikke, eller har jeg tatt helt feil?! Har hatt 4 partnere før, alle har slikket meg med stor glede, og de har alltid blitt tent selv og veldig kåte av å se min nytelse og at jeg får komme, så dette blir så rart for meg.. Selv er jeg ganske hemningsløs seksuelt og blir kåt av å se mannens nytelse når jeg gjør godt for han.. Ts Anonymkode: 05f8b...4af Nå kan jeg jo ikke svare for alle menn, men i min verden gjør de jo det. Jeg ser på det som den største selvfølge og tennes veldig av det. Både selve det å gjøre det, men også å se damens nytelse Anonymkode: 63c81...140 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #17 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå kan jeg jo ikke svare for alle menn, men i min verden gjør de jo det. Jeg ser på det som den største selvfølge og tennes veldig av det. Både selve det å gjøre det, men også å se damens nytelse Anonymkode: 63c81...140 Takk for svar! Må antageligvis anse slaget som tapt og finne meg en ny mann! Nytelse skal være for begge parter, min mening ❤️ Ts Anonymkode: 05f8b...4af 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #18 Skrevet 21. desember 2019 nytter ikke å prate, men å gi han en opplæring. Hvis han ikke forstår det, ja, da går du neste mann. Anonymkode: 0c5cc...60c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #19 Skrevet 21. desember 2019 Hva slags tafatt fyr er du med egentlig? Og innlegget virker mer som et troll innlegg uansett. Anonymkode: 6da48...648 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #20 Skrevet 21. desember 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som han har bakterie angst eller noe, siden han verken vil kysse eller slikke.. Har prøvd å spørre han om det men han bare avfeier det og prater om noe annet..🙄 Ts Anonymkode: 05f8b...4af Kan dere dusje sammen før sex? Anonymkode: 7aa9b...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå