Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du veldig spent på hvilke gaver du får? Er veldig spent i år, det har skjedd ting så lurer på hva som vil bli  liggende under treet nå. Munter og snill, og litt podeaktig, så derfor. Ellers er jeg vel som en unge ang.gaver, enten det er jul eller bursdager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får som alltid det jeg ønsker meg, ergo vet hva jeg får og syns jo det er fint. Men ikke spennende akkurat. 

Anonymkode: 91e6f...f17

Skrevet

Samboer har ikke spurt meg om hva jeg ønsker meg, så det betyr en av to ting, enten finner han på noe selv (fint det altså) eller så har han faktisk hørt etter når jeg har snakket om noe jeg helst skulle hatt 😂

Anonymkode: b5459...544

• Liker 1
Skrevet

Nei, er aldri spesielt spent. Men blir veldig glad for alle gaver jeg får uansett. Jeg får få gaver (mannen, foreldrene mine, søsteren min, farmoren min, så totalt fire). Det går mye i det samme, men det er veldig fine ting som jeg liker godt og blir veldig glad for.

Anonymkode: 8aec1...1c1

Skrevet

Nei har veldig lave forventninger til mine gaver i år, mannen er ikke den beste gavekjøperen og får ikke så mye fra andre heller. Gleder meg mest til å se ungene når de åpner sine gaver :) 

Anonymkode: a6938...d04

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei har veldig lave forventninger til mine gaver i år, mannen er ikke den beste gavekjøperen og får ikke så mye fra andre heller. Gleder meg mest til å se ungene når de åpner sine gaver :) 

Anonymkode: a6938...d04

Ja, enig med deg der, det var alltid morro å se på reaksjonen når de så hva som var inne i pakken.

Skrevet

Jeg har kommet i den alderen, hvor jeg enten vet hva jeg får eller ikke får noe av folk rundt. Og det er helt ok. Jeg har så mye av alt jeg trenger og vel så det at jeg ikke vil ha masse tjafs jeg ikke har bruk for lenger. 

Anonymkode: 0f14d...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...