Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som helt plutselig får en annen person helt totalt i vrangstrupen selvom det ikke har skjedd noe spesielt? Jeg kan gå fra å digge en person og plutselig ser jeg vedkommende i et helt annet lys, flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, lolady skrev:

Flere som helt plutselig får en annen person helt totalt i vrangstrupen selvom det ikke har skjedd noe spesielt? Jeg kan gå fra å digge en person og plutselig ser jeg vedkommende i et helt annet lys, flere?

Begynner du helt plutselig, uten at det skjer noe helt spesielt, bare å se ned på og betrakte andre som usle? :klo: 

Det tror jeg er uvanlig. 

Anonymkode: 7b302...9ed

• Liker 4
Skrevet
På 21.12.2019 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Begynner du helt plutselig, uten at det skjer noe helt spesielt, bare å se ned på og betrakte andre som usle? :klo: 

Det tror jeg er uvanlig. 

Anonymkode: 7b302...9ed

Kan være at det skjer småting men trenger ikke være store greiene før jeg plutselig ser vedkommende helt annerledes

Skrevet
Akkurat nå, lolady skrev:

Kan være at det skjer småting men trenger ikke være store greiene før jeg plutselig ser vedkommende helt annerledes

Ikke hvis det ikke har skjedd noe spesielt. Men har hendt flere ganger at jeg blir skuffet over andre og ser vedkommende i et helt annet lys enn jeg gjorde ja. 

Anonymkode: 3a152...bef

Skrevet
2 minutter siden, lolady skrev:

Da tror jeg det er noe med psyken din.

Anonymkode: 01752...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...