Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det var interessant å se om jeg ville vært attraktiv som mann.

Vel... Attraktiv er nok ikke rette ordet. Men jeg har da gjort noe for mine medmennesker. De pc-avhengige, vel og merke:

Du er... DVD-Jon!

Dine ekskjærester heter "Løvinnen" og "Misty", og du har aldri møtt dem RL. Du har antakeligvis en toppjobb i en alder av 16, og en femti år gammel IT-utdannet stakkar måtte bøte med jobben for å få plass til deg. Ditt selvbilde er enormt fordi du stadig vekk blir kontaktet av andre lands sikkerhetspoliti, og jenter som beskriver seg som perfekte er hypp på å møte deg en dag.

Lyst til å prøve?

http://propaganda.net/arena/quiz/mann.php?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!!!

Som historisk person fikk jeg dette:

Du er... Einstein!

Din rolle i historien er ikke helt ulik den du utgir deg for å ha når du chatter på nett med vennene dine over hele cyberspace. Dine interesser kretser omkring bytes og prosessor, omtrent lik små planeter kretser omkring solen i miniatyrsolsystemet ditt hjemme på barnerommet hos mor og far hvor du nok kommer til å bo helt til de tvangsskiller seg fra deg når du er 45 år gammel. Hadde du vært en bygning så hadde du vært Mat.Nat-bygget på Blindern.

Jada, jada! Jeg kjeder meg i kveld.

Gjest Emera
Skrevet

Du er... Jan Werner! - Tøffelhelt og feminist Du er kanskje ikke den mest maskuline mannen i verden, men i dine øyne er ikke det å være macho noe spesielt å trakte etter. Kvinner (ikke damer) er for deg noe flott og vakkert du ikke helt kan forstå, men som du ser opp til. Du er samboer i en leilighet på Grünerløkka med to små barn og trives med det. Å trille minstemann i barnevognen gir deg en god følelse, nesten som å invitere venner på en hjemmelaget middag. Du trives best i orderudsokker foran peisen med ett glass rødvin i rimelig nærhet og Herbjørg Wassmo mellom to permer.

:o

:ler:

Skrevet

Du er... Jan Werner! - Tøffelhelt og feminist Du er kanskje ikke den mest maskuline mannen i verden, men i dine øyne er ikke det å være macho noe spesielt å trakte etter. Kvinner (ikke damer) er for deg noe flott og vakkert du ikke helt kan forstå, men som du ser opp til. Du er samboer i en leilighet på Grünerløkka med to små barn og trives med det. Å trille minstemann i barnevognen gir deg en god følelse, nesten som å invitere venner på en hjemmelaget middag. Du trives best i orderudsokker foran peisen med ett glass rødvin i rimelig nærhet og Herbjørg Wassmo mellom to permer.

Skrevet

Du er... Jan Werner! - Tøffelhelt og feminist

Du er kanskje ikke den mest maskuline mannen i verden, men i dine øyne er ikke det å være macho noe spesielt å trakte etter. Kvinner (ikke damer) er for deg noe flott og vakkert du ikke helt kan forstå, men som du ser opp til. Du er samboer i en leilighet på Grünerløkka med to små barn og trives med det. Å trille minstemann i barnevognen gir deg en god følelse, nesten som å invitere venner på en hjemmelaget middag. Du trives best i orderudsokker foran peisen med ett glass rødvin i rimelig nærhet og Herbjørg Wassmo mellom to permer.

:ler: :bukke: :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du er... Audun Vinger!

Med en platesamling som er like stor som et mellom-amerikansk statsbudsjett er det lite sannsynlig at du noen gang kommer til å få deg en kjæreste. Hun vil enten rygge når hun ser samlinga, eller så ber hun deg velge. Og selvfølgelig velger du platene.

• 8 måneder senere...
Gjest King James
Skrevet

Arnold Schwarzeneger---------Det er så feil som det kan få blitt.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Du er... Elvis!

Sex, drugs og rock'n'roll viste seg å bare ha et alvorlig problem: hvordan skal man få tid til sex når det er så mye drugs og rock'n'roll der ute? Sex skal aller helst være som en hamburger; det skal kunne nytes fem minutter etter at bestillingen er inne. Din rolle i historien vil aldri overstige din rolle for deg selv akkurat her og akkurat nå, derfor er det viktig med en aspirin eller fem øyeblikkelig. I hvert fall til den lille alven i grønne klær, som sitter i hjørnet og spiller trompet falskt, reiser seg og går. Dammit.

Skrevet

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...