AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Jeg orker ikke tanken på flere ledninger i leiligheten min, men trenger en lampe på en hylle et stykke opp på en vegg. Er det noen som vet om steder hvor det mulig å finne lamper som er oppladbare eller går på batteri? Anonymkode: 37ae2...c55
Mons Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 https://www.clasohlson.com/no/Northlight-LED-bordlampe-med-touchfunksjon/p/36-5828
snurk Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Har denne lampen og veldig fornøyd https://designfund.no/products/menu-carrie-led-lampe-sort
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Bare husk at en slik bordlampe, vil kreve hyppig nye batterier, om den skal brukes flere timer hver dag. Jeg har en fra CO (ikke i salg lengre), som kun brukes kortvarig på soverommet. Skifter batteri ca 2. mnd. Men da er den som sagt i brukt kanskje 10 - 15 minutter totalt hver dag. Ikea hadde noen som var drevet på solceller før. Usikker på om de finnes lengre. Anonymkode: 58e41...f23
snurk Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare husk at en slik bordlampe, vil kreve hyppig nye batterier, om den skal brukes flere timer hver dag. Jeg har en fra CO (ikke i salg lengre), som kun brukes kortvarig på soverommet. Skifter batteri ca 2. mnd. Men da er den som sagt i brukt kanskje 10 - 15 minutter totalt hver dag. Ikea hadde noen som var drevet på solceller før. Usikker på om de finnes lengre. Anonymkode: 58e41...f23 Carrie LED lampe fra Menu er oppladbar og lades via USB 😊
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6 Skrevet 23. desember 2019 TS her. Takk for svar, skal sjekke ut det dere foreslår🙂 Tar gjerne imot andre forslag, for jeg har googlet meg ihjel og finner ikke noe særlig. Anonymkode: 37ae2...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå