Rumle Skrevet 22. desember 2019 #21 Del Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, Brunhilde skrev: Den var ihvertfall pen å se på Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2019 #22 Del Skrevet 22. desember 2019 @Rumles litt mere "konservative kake" er helt sikkert god den også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2019 #23 Del Skrevet 22. desember 2019 27 minutter siden, Rumle skrev: Sånn liker jeg den best, vil ikke ha for mye "tull" inni selve kaken. Ja. FarmorDelfia! Og hun brukte ikke nonstop, det gjorde andre. Dette er den beste om det er marsipan og Perkjeks jeg ser. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2019 #24 Del Skrevet 22. desember 2019 36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har du rett i. Det bobler og syder i min delfiakakelyst. Beste kaka i verden det. Må serveres lett avkjølt. Kjøleskapkjølig er best. Med sterk KOKEkaffe til. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #25 Del Skrevet 22. desember 2019 Etter litt eksperimentering har jeg kommet fram til at delfiakaka er best med Per-kjeks, marsipan og after eight inni, og geletopper oppå. En annen god variant er å bytte ut after eight med hakkede lakrisbåter. Anonymkode: ba7cf...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2019 #26 Del Skrevet 22. desember 2019 13 minutter siden, Jerry Lee skrev: Kjøleskapkjølig er best. Med sterk KOKEkaffe til. 😀 Egentlig liker jeg å putte den en halvtime i fryseboksen, men det sier jeg ikke til noen... Issjokolade! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2019 #27 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Egentlig liker jeg å putte den en halvtime i fryseboksen, men det sier jeg ikke til noen... Issjokolade! Så du spiser det nå, ja. Avslørt 😜 Endret 22. desember 2019 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2019 #28 Del Skrevet 22. desember 2019 I mitt forrige liv spiste jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2019 #29 Del Skrevet 22. desember 2019 Teiten. Men ønsker som Hoppis at deres favoritt visualiseres. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #30 Del Skrevet 22. desember 2019 Syns det er godt med Per kjeks, marsipan, helsetopper, valnøtter og Evt fiken. Bruker kaffe i røra, og bytter ut 50 gr av delfiafettet med meierismør- det er veldig godt! Anonymkode: 091ff...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. desember 2019 #31 Del Skrevet 22. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det er godt med Per kjeks, marsipan, helsetopper, valnøtter og Evt fiken. Bruker kaffe i røra, og bytter ut 50 gr av delfiafettet med meierismør- det er veldig godt! Anonymkode: 091ff...834 Hva er helsetopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2019 #32 Del Skrevet 22. desember 2019 Glemte å nevne at det MÅ være kaffe I min. Selv da synes jeg den er i overkant mektig, så lager den kanskje sjelden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #33 Del Skrevet 23. desember 2019 Bare ikke gjør som min venninne, hun brukte et par spiseskjeer av kaffegrut rett i kaken. Anonymkode: c6975...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå