Gå til innhold

Hva tenker dere om dorullnisser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det fremme?

Anonymkode: 3d177...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre har i liten grad laget dorullnisser, men to år hadde vi dorullnisseverksted hjemme og da ble selvsagt resultatet utstilt i vinduskarmen. :) 

• Liker 2
Skrevet

Foreldrene mine har noen fremme som jeg lagde på barneskolen. Syns det er koselig, jeg

Anonymkode: 72293...67a

• Liker 6
Skrevet

Har ingen.

Anonymkode: 7ab01...c43

Skrevet

Jeg lagde 2 stk i voksen alder (~22 år gammel). Dorull, isoporhode, felt i rød og blå, litt bommul, rød og blå maling, og rød og blå glitter 🙌🏻
Jeg synes de er super fine og koselige 😄

Anonymkode: 541fc...f2e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen og liker dem ikke. Det er en veldig uhygienisk ting å bruke som pynt. Tenk på alle toalettbesøkene hvor folk har tørket seg, bommet litt og holdt i de hylsene. Oppriktig æsj!

Anonymkode: e0dbd...dce

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen og liker dem ikke. Det er en veldig uhygienisk ting å bruke som pynt. Tenk på alle toalettbesøkene hvor folk har tørket seg, bommet litt og holdt i de hylsene. Oppriktig æsj!

Ja, tror ikke folk hadde satt pris på å få tamponghylsenisser. 

Anonymkode: 4171c...a2e

• Liker 3
Skrevet

Jobber på en skole, og hos oss lager vi rett og slett ikke noe av doruller lenger, av hygieniske årsaker. Dere skulle sett dorullene som enkelte foreldre sender med barna sine på skolen...

Anonymkode: ec889...fad

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg laget mange av opp gjennom. Har faktisk ikke sett de på endel år om jeg begynner å tenke etter.... Må spørre mamma:)

Har fra egne barn da.

Skrevet

Tarmbakterier inne i dorullen dør etter en stund da...

Anonymkode: 7af4c...599

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er ekle, uhygieniske. Lag heller slikt med tørkepapirhylsen.

Anonymkode: 7bfd8...a5b

Skrevet

Det vil glede dere hysteriske mennesker å høre at det sannsynligvis er langt flere bakterier på tastaturet dere skrev innlegget deres her på enn det er på dorullhylsene vi har laget nisser av. :ler2:

• Liker 4
Skrevet

Mobilen din er skitnare faktisk. Trur det er mykje psykisk her altså.

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de dorull-nissene jeg og mine søsken lagde i løpet av barneskolen var rett og slett stygge som juling altså! 

Jeg klander ikke mine foreldre for at de valgte å kaste alle sammen kort tid etter at de kom i hus.  

Anonymkode: d6670...6c6

Signerer denne. Selv jeg likte ikke min egen dorullnisse og ba mamma om å IKKE sette den fram :ler: .  Den var stygg som rakker'n. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å bomme og holde i hylsen?

Anonymkode: 2e2e4...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...