AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Det er sjefen, ellerda daglig leder. Hun er sååå pen, og jeg bare klarer ikke. I tillegg er hun hyggelig, men merker hun virker usikker en gang i blant når hun plutselig ser på meg og ser at jeg stirrer å puppene hennes og ikke i øynene hennes. Tror muligens hu har skjønt det....vet ikke helt hva jeg skal gjør eut av denne tråden, jeg bare rengte noen å snakke med om det. Jeg vil helst beholde den jobben. Jeg er 20 år, og har ikke mye jobberfaring. Hun er i slutten av 30 årene....er dette rart at jeg hyar føleleser for henne ? hun er ekstremt pen, og jeg har bare hatt det sånn her et års tid, føler meg som en kåt 14 åring sånn egentlgi.Aldsri hatt selsuell interesse før nå, og plutselig i damer. Det so er så trist er at jhun har barn og en mann og jeg tror ikke hun er interisset??.. Anonymkode: e9bc0...e40
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sjefen, ellerda daglig leder. Hun er sååå pen, og jeg bare klarer ikke. I tillegg er hun hyggelig, men merker hun virker usikker en gang i blant når hun plutselig ser på meg og ser at jeg stirrer å puppene hennes og ikke i øynene hennes. Tror muligens hu har skjønt det....vet ikke helt hva jeg skal gjør eut av denne tråden, jeg bare rengte noen å snakke med om det. Jeg vil helst beholde den jobben. Jeg er 20 år, og har ikke mye jobberfaring. Hun er i slutten av 30 årene....er dette rart at jeg hyar føleleser for henne ? hun er ekstremt pen, og jeg har bare hatt det sånn her et års tid, føler meg som en kåt 14 åring sånn egentlgi.Aldsri hatt selsuell interesse før nå, og plutselig i damer. Det so er så trist er at jhun har barn og en mann og jeg tror ikke hun er interisset??.. Anonymkode: e9bc0...e40 Hun virka veldig snill når jeg snakka med henne, så kanskje det vil si at hun har føleleser for meg og kanskje vil finne på noe? Er det rart å spørre henne om det eller skal jeg ikke si noen ting til henne og bare fortsette å jobbe der som vanlig. Anonymkode: e9bc0...e40
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Ta deg sammen og oppfør deg profesjonelt, hun har mann og barn og er ikke interessert. Anonymkode: c9f6e...93f 14
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Du gjør det samme du hadde gjort dersom sjefen var en mann som var gift. Prøver å glemme det... Anonymkode: ac1f5...3da 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 Kos deg med forelskelsen, men hold det helt for deg selv. Du skal jobbe der. Konsentrer deg om det. Anonymkode: 5f5af...7dc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kos deg med forelskelsen, men hold det helt for deg selv. Du skal jobbe der. Konsentrer deg om det. Anonymkode: 5f5af...7dc Det er vanskelig å la være å tenke på henne når hun jobber der hver dag hun og, og hun kler seg alltid veldig pent og sminker seg opp. I tilllegg er hun veldig koselig og snill og jeg e rveldig klønette osv, men hun godtar meg allikevel iog det er jeg glad for også har hun veldig fin kropp å se på og jeg begynner å gråte forid jeg er forelska. Anonymkode: e9bc0...e40 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 Du lar det ligge. Anonymkode: f0552...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 undersøker om damen du er forelsket i også liker damer, og ønsker seksuelt forhold. Anonymkode: 27032...d2c
Cata Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 Man gjør akkurat det samme som om man er dame og forelsket i en mann på jobb: man oppfører seg profesjonelt og lar jobb være jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #10 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: undersøker om damen du er forelsket i også liker damer, og ønsker seksuelt forhold. Anonymkode: 27032...d2c Nei, hun er ikke forelsket i meg. Det ville være rart. Vet hun har et barn på 16 år, og hvem vil vel ligge rundt med en so mbare er litt eldre enn sin egen datter + at hun ikke virker interissert, men hun har merket tror jeg at jeg er litt usikker i noen situasjoner og da er hun snill så jeg skal føle meg vel tror jeg. Jeg hadde jo merka iom hun virka flørtete og ville ham eg liksom. Og hvis jeghadde gjort so du sa der så kunne jeg mista jobben og jeg liker jobben min så tror ikke det nei, hadde bafre vært mye enklere om hun ikke hadde pynta sge så mye hele tiden så jeg kunne glemme henne littt. Jeg begynner nesten å grine av å tenke på henne. Anonymkode: e9bc0...e40
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #11 Skrevet 21. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: hadde bafre vært mye enklere om hun ikke hadde pynta sge så mye hele tiden så jeg kunne glemme henne littt. Anonymkode: e9bc0...e40 Er du bare forelsket når hun pynter seg så er du ikke forelsket. Anonymkode: c9f6e...93f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #12 Skrevet 21. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du bare forelsket når hun pynter seg så er du ikke forelsket. Anonymkode: c9f6e...93f betatt da? Anonymkode: e9bc0...e40
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #13 Skrevet 21. desember 2019 det er så trist å tenke på at vi egentlig ikke kjenner hverandre når jeg se henne så ofte, det er så mange ting jeg vil vite jeg har så stor t\interresse av henne, Anonymkode: e9bc0...e40
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #14 Skrevet 21. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: undersøker om damen du er forelsket i også liker damer, og ønsker seksuelt forhold. Anonymkode: 27032...d2c Enig i denne, du er enda ung. Vil bytte jobber fremover uansett. Finn ut om hun vil ha deg, kos deg med å ha sex med henne. Anonymkode: 11c96...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #15 Skrevet 21. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i denne, du er enda ung. Vil bytte jobber fremover uansett. Finn ut om hun vil ha deg, kos deg med å ha sex med henne. Anonymkode: 11c96...ed7 Og drit i mannen hennes? Anonymkode: c9f6e...93f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #16 Skrevet 21. desember 2019 Oppfør deg profesjonelt, ellers mister du jobben Anonymkode: 52b31...c97
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #17 Skrevet 21. desember 2019 Tror dette er samme bruker som hadde "bølgete halvlangt hår" og var forelska i en mannlig kollega i en annen tråd.... Anonymkode: b865a...611 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #18 Skrevet 21. desember 2019 Slutt og stirr på puppene hennes, det er respektløst og creepy. Anonymkode: 10769...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #19 Skrevet 21. desember 2019 Du gjør ingenting. Jeg har ikke noe imot homofile og lesbiske. Men på ungdomsskolen var det en lesbisk som jeg følte la seg etter et par jenter. Meg inkludert. Hun skulle alltid ha så mye kroppskontakt. Kom helt tett inntil, holdt rundt hoftene mine, kom bakfra og berørte meg på kroppen osv. Sa fra til læreren min til slutt, og da ble det full krenkelse fra hennes side. Hun følte seg liksom fornærmet for at hun ble beskyldt for å være lesbisk og ville ikke innrømme noen ting. Nå i dag er hun åpen som legningen sin. Hun er selvfølgelig lesbisk. Husker det enda siden det var så ekstremt ubehagelig. Sier ikke at du gjør det. Bare tenkte å fortelle hvordan det opplevdes når man ikke er lesbisk selv. Du må bare la det ligge. Anonymkode: b228e...a97
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #20 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du bare forelsket når hun pynter seg så er du ikke forelsket. Anonymkode: c9f6e...93f Enig.🙂 Anonymkode: 5a2f1...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå