Gå til innhold

Lykkelige familier på Instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes mange, spesielt kjendiser, viser frem sin store kjærlighet og livet som lykkelig familie med barn og enda flere barn. 

Er «kjendiser» mye lykkeligere enn «vanlige» folk? Er det ikke ganske vanlig å være i dårlige forhold uten mye lidenskap og der en ikke har så sterke følelser for hverandre, men der en stort sett har det fint? Er ikke lett å finne seg en make. 

Og når «kjendiser» først skiller seg, så er de «beste venner» og feirer jul ol. sammen. 

Handler det om mennesketyper, at de som får oppmerksomhet har mer å vrake i og lettere finner passende makkere og ikke bare tar til «takke» med det de får? Og at da de får til bedre forhold?

Men har inntrykk av at mange skuespillere skiller seg, men allikevel så er de «verdens beste venner» etter brudd.

Anonymkode: fae38...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La de leve på sine lyserosa skyer! Vi andre vanlige folk har det helt sikkert like greit som de. 
jeg lar meg hvertfall ikke verken blendes eller   imponeres av jålelivet deres der alt er så fantastisk fint og flott og kjærlighetslivet bobler over konstant. Nei takke seg til vanlig A4 liv med vanlig grei jobb, gjennomsnittlig hus og helt normalt ekteskap med både rosa og gråe dager! 

• Liker 2
Skrevet

Alt er fasade. Det du ser på instagram er ikke virkeligheten.

Anonymkode: 5c7f7...1a6

• Liker 4
Skrevet

Du fokuserer på de som viser glansbilder, hvis du lar være med det så er det nok av kjendiser å ta av som har et skikkelig trøblete familieliv. 

Når det er sagt feirer jeg jul med eksen og drar på ferier sammen osv for barnas skyld, så det går an å ha et godt forhold selv om man ikke er sammen mere. 

Anonymkode: a833e...2ac

Skrevet

Jeg har ikke barn da, men har en Instagramkonto med noen tusen følgere.jeg har et tema på feeden min, og legger selvsagt kun ut fine bilder. «Alle» vet at Instagram kun er fasade og gjenspeiler ikke virkeligheten. 

Så er det i ulik grad hvor mye bildene og settingene er staget. Jeg har nokså naturlige bilder, men det må mange forsøk til på hvert bilde før jeg blir fornøyd. 

Jeg har også møtt noen instagrammere med samme interesser som meg, og vi ser (og ler av) alt vi driver med behind the scenes. 

Så cluet er å ikke sammenligne, og ikke tro at dette er virkeligheten. Man aner ikke sannheten bak et bilde. 

Anonymkode: 3cf87...e0d

Skrevet

Kjendiser har bremsespor i trusa og møkkete oppvask på benken de også. Tro meg. 

• Liker 1
Skrevet

Man tar bilder av det fine og de gode tingene, det er ikke verre enn det. Slik er det vel for alle, også før sosiale medier kom. Folk stod oppstilt og smilte gjerne på bilder da også. Problemet med i dag er at folk vil ha dokumentert alt, de vil ha innsyn i alle detaljer hos dem de følger. Derfor kjøper de også glansbildet, eller lar seg irritere over de perfekte bildene. Jeg legger ut fine bilder selv, men det handler om det rent visuelle. Jeg tar ikke bilder av oppvask eller trynet på gubben etter siste krangel, hvorfor skal man det? 

Anonymkode: 3794b...74a

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes mange, spesielt kjendiser, viser frem sin store kjærlighet og livet som lykkelig familie med barn og enda flere barn. 

Er «kjendiser» mye lykkeligere enn «vanlige» folk? Er det ikke ganske vanlig å være i dårlige forhold uten mye lidenskap og der en ikke har så sterke følelser for hverandre, men der en stort sett har det fint? Er ikke lett å finne seg en make. 

Og når «kjendiser» først skiller seg, så er de «beste venner» og feirer jul ol. sammen. 

Handler det om mennesketyper, at de som får oppmerksomhet har mer å vrake i og lettere finner passende makkere og ikke bare tar til «takke» med det de får? Og at da de får til bedre forhold?

Men har inntrykk av at mange skuespillere skiller seg, men allikevel så er de «verdens beste venner» etter brudd.

Anonymkode: fae38...668

Hehe. Nei er mye fasade der skal jeg si deg!

Smører på å later som alt er bra. Men bak fasaden er det akkurat som hos meg eller deg!

Anonymkode: afb9a...988

Skrevet

Instagram handler for de om å promotere seg selv. Det handler ikke om annet enn penger, spesielt ikke for de 'store'. Det er mange andre som har ønske om å nå opp til de store, og tar da etter dem.

Det er nok av disse kjendisene som det viser seg i ettertid at enter er full av dop eller alkohol, forhold som går i rask oppløsning, utroskap osv.

Av denne grunn, er jeg inne på instagram kanskje en gang i måneden, men da for å se hva kjentfolk har lagt ut. Dessverre er det som oftest det samme som er lagt ut på facebook. Ser ikke poenget.

Anonymkode: 6c4ac...a56

Skrevet

Haha... ikke virkeligheten for noen. Alle foreldre har våkenetter, syke barn, oppkast, rot i hjemmet, husarbeid og det samme som alle andre har. 

De viser bare glorien på insta. Ikke tro på det

Anonymkode: 506ca...cc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...