Gå til innhold

Kvinner kopierer jo hverandre heletiden.....når går alle med opptrykka øyebryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser alle snåle ut med øyebryn som ser ut som en bue oppover, dere ser dradd ut i ansiktet.

Hvorfor gjør dere slike stygge ting? Er jo snart bare manipulerte kvinner der ute, nesten ingen ser naturlig ut lenger.

-Oppgitt mann.

Anonymkode: 79e42...646

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer unntaket, for jeg gjør ingen av de tingene der. :tommelopp: 

• Liker 9
Skrevet

Enda et unntak her!

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke alle :) Jeg har aldri og kommer aldri til å gjøre det der.

Skrevet

Alle? Du får bruke øynene litt bedre.

Anonymkode: 67c82...cdd

• Liker 11
Skrevet

Tror du ser det du vil se for å finne noe å klage på. 

Skrevet

Enig med ts, de ser jo helt forstyrra ut. Går med konstant hevede øyenbryn og `forskrekket` ansiktsuttrykk.

Spent om om noen av de `forskrekkede` kommer til å komme med en forklaring på hvorfor de går sånn. 

• Liker 8
Skrevet

jepp. Bare se på treningstights. ‘Så praktisk!’ 

Men det er status å trene da.. kanskje derfor. 🙈 

jeg synes også det virker som at tjukke jenter er stolt av fettet sitt. Synes det er litt rart å være stolt av det. Tenk på oss andre da.. tenk om jeg gikk rundt og var stolt over føflekken min liksom. 

Anonymkode: aa402...0e0

• Liker 5
Skrevet

Har ikke lagt merke til disse øynenbrynene jeg. Bilde?

Anonymkode: 1d695...11e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jepp. Bare se på treningstights. ‘Så praktisk!’ 

Men det er status å trene da.. kanskje derfor. 🙈 

jeg synes også det virker som at tjukke jenter er stolt av fettet sitt. Synes det er litt rart å være stolt av det. Tenk på oss andre da.. tenk om jeg gikk rundt og var stolt over føflekken min liksom. 

Anonymkode: aa402...0e0

Nå er treningstights praktisk da og gir en bevegelsesfrihet man bare kan drømme om i joggebukse. Jeg dreiv med løping den tiden treningstights var veldig nytt i Norge og absolutt ikke moteriktig, og det var faktisk en grunn til at vi begynte med tights for både gutta og jentene.

Anonymkode: 72fac...36d

Skrevet

Folk må få lov å gå som de selv vil, men jeg skulle vel ønske de fleste ikke sminket seg og var mer naturlig. Jeg elsker damer som er naturlige, uten sminke og uten å måtte kle på seg spesifikke dameklær.

• Liker 2
Skrevet

Folk som slavisk følger moten "fordi det er fint" har jeg liten sans for. De virker som sauer i flokk og de tenker ikke selv. 

Anonymkode: 4c6d0...25b

• Liker 5
Skrevet

image.png.80a690097982c7fcaedcbf0d7c2d9dd8.png 

Anonymkode: b88c6...a74

• Liker 8
Skrevet

Jeg har buede øyenbryn naturlig jeg da. Hva skal jeg gjøre med det liksom?

Anonymkode: dc60b...d82

Skrevet

Pynteskjerfmoten irriterer meg. Det er ikke noe jeg ser altfor ofte, heldigvis, men de middelaldrende kvinnfolka som tviholder på denne moten, ser ut som de har rullet 3 - 4 storblomstrete dynetrekk rundt halsen. Kombinert med en hockeysveis rett fra det glade 80-tall blir helhetsinntrykket.... vel..... Jeg har ikke ord som dekker denslags. 

Anonymkode: 690ac...610

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ser alle snåle ut med øyebryn som ser ut som en bue oppover, dere ser dradd ut i ansiktet.

Hvorfor gjør dere slike stygge ting? Er jo snart bare manipulerte kvinner der ute, nesten ingen ser naturlig ut lenger.

-Oppgitt mann.

Du har helt rett. Skjønner at datra mi på snart atten lar seg påvirke av resten av Venninne flokken, men når venninna til samboeren min på 45 begynner med det samme da er det til å miste ord av. 

Har lyst til å rope ut til henne, hallooo, du er 45 år, har du virkelig ikke bedre selvbilde enn å kopiere stilen til tenåringer? 

Dum som et nek er Hu også, så det er vel der det ligger 

Anonymkode: 9c59e...557

• Liker 3
Skrevet

Men buede øyebryn.. Alle har jo en liten slags bue. Jeg mener øyebryn er ikke en rett strek liksom. Eller er det det du skulle ønske at damer hadde? Helt rette streker som øyebryn? Syns ikke det er så fint heller. Jeg liker naturlige øyebryn. Ikke manipulerte men en formen de har naturlig og kanskje litte formet ikke unibrow. og en farge som passer til ansiktet forøvrig. 

Anonymkode: 5b152...550

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Er vel botoxfaenskap som brukes til å løfte øyebryn også?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men buede øyebryn.. Alle har jo en liten slags bue. Jeg mener øyebryn er ikke en rett strek liksom. Eller er det det du skulle ønske at damer hadde? Helt rette streker som øyebryn? Syns ikke det er så fint heller. Jeg liker naturlige øyebryn. Ikke manipulerte men en formen de har naturlig og kanskje litte formet ikke unibrow. og en farge som passer til ansiktet forøvrig. 

Anonymkode: 5b152...550

I Korea er moten rette øyenbryn, men nordiske øyne er jo gjerne litt forskjellige fra koreanske og passer ikke det samme :vetikke:

Anonymkode: dc60b...d82

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett. Skjønner at datra mi på snart atten lar seg påvirke av resten av Venninne flokken, men når venninna til samboeren min på 45 begynner med det samme da er det til å miste ord av. 

Har lyst til å rope ut til henne, hallooo, du er 45 år, har du virkelig ikke bedre selvbilde enn å kopiere stilen til tenåringer? 

Dum som et nek er Hu også, så det er vel der det ligger 

Anonymkode: 9c59e...557

Oi, du høres kjempesnill ut 🙄

Anonymkode: 97ab4...0e4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...