Gå til innhold

Vaskemaskin døde i går, når er det lurest å kjøpe ny mot salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk så røyk vaskemaskinen i går å står her med masse tøy som skal vaskes og som jeg nå må ta i søppelsekker med til mamma å vaske der..

Nok om det, jeg tenker det er vel bare dumt å kjøpe ny nå? Det kommer vel masse salg i romjula/januar? Når kommer typisk de beste tilbudene? Vil ikke kjøpe også ser jeg en uke etterpå samme varen til halve prisen. 

Anonymkode: f11ef...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte nye salg i romjula og rett over nyttår. 

Men husk å sjekk prisstatistikk før du hopper på et godt tilbud. 

Anonymkode: beef2...b49

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte nye salg i romjula og rett over nyttår. 

Men husk å sjekk prisstatistikk før du hopper på et godt tilbud. 

Anonymkode: beef2...b49

Hvordan gjør jeg det? 

Gjest Bukkenbruse
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg det? 

Prisjakt.no

Skrevet

Jeg ville orientert meg i markedet nå på hvilke maskiner du kan tenke deg, og notert modellnr og pris. Så kan du sjekke tilbudene fortløpende fremover og se hvor du får mest for pengene etter hvert som tilbudene ruller ut.

Anonymkode: d794e...903

Skrevet

Syns det er salg og gode tilbud overalt til enhver tid jeg. Det er bare å sjekke markedet litt.

Anonymkode: dab9b...92a

Skrevet (endret)

Man får jo typisk en vaskemaskin til 3499 hele året. Kanskke til og med lavere pris. Ofte ikke all verdens kvalitet, men det er jo uansett fem års reklamasjonsrett på slikt.

Endret av Husholdning1
Skrevet

Kjøpte ny nå, 5000kr. På salg fra 10.000kr, god kvalitet :) 

Anonymkode: da384...074

Skrevet

Både Elkjøp og Power har prisgaranti, så om du kjøper ny i dag, og prisen går ned i romjulen, får du pengene tilbake. Ønsker du å vente på salg, så er ofte Romjulen bra. Elkjøp har en egen kundeklubb, og der er det ofte gode tilbud. Som andre skriver, husk å sjekke prisjakt.no. Og er det noen modeller du ser deg ut som du kunne tenke deg, legg inn varsel, så får du beskjed om prisendringer.

Anonymkode: 8f1ae...330

Skrevet

Jeg ville nok heller gått etter kriterier enn tilbud. For meg var 1600 omdreininger, mulighet til å justere tidsbruk per vask, høy kapasitet i kg og børsteløs motor viktig. Finn budsjettet ditt og gå til butikken med hva du er ute etter. Gi dem ett budsjett litt lavere enn du egentlig har og be om hjelp. Si du kan gå litt opp, men ikke mye nå i jula. Da får du mest sannsynlig et ok tilbud på en ok maskin hvor de heller gir deg rabatt på den konkrete varen. Rabatten vil sikkert være på 10-20 prosent.

Personlig er jeg strålende fornøyd med Electrolux sine vaskemaskiner, hatt min i 7 år og ble anbefalt merket som mye for pengene og lite feil av en som jobber med hvitevarer. 

Anonymkode: 6c9d1...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...