Scarlet Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Du som har fjernet tatovering hvilken klinikk gjorde du ved? Var du fornøyd? Ble det dyrt? Har en tatovering jeg ønsker å fjerne (liten og uten farge), men det som gjør meg usikker er alle skrekkhistoriene i tillegg til at det er ganske dyrt og at jeg ikke aner hvilken klinikk jeg burde velge og ikke. Så at hos Oslo laser klinikk koster det ca. 2000 kr for fjerning av tatovering på 10x10 cm, men er det for å fjerne hele eller pr behandling? 🙂 Man hører jo alltid at det er så dyrt?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Jeg holder på å fjerne min nå. Går til Eraze i Oslo (Majorstuen). Veldig proft, raskt og enkelt. God oppfølging hvor de ringer etter hver time for å høre om alt går bra og om du har noen spørsmål. Min er veldig liten så jeg betaler minstepris på 1250 per gang, så 2000 hos de du sjekket er for én behandling. Man trenger gjerne 6-9 behandlinger totalt. behandling hver sjette uke gjør at jeg kan ta det fra lønna hver gang, og ikke må ta av sparepenger. Det gjør at det føles litt mindre ille at det blir så dyrt totaltsett😂 Anonymkode: f21fd...f19
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Hos eraze kan man sende inn bilde av tatoveringen samt størrelse, og få et prisoverslag per epost. Kan også få en gratis konsultasjon. Mange steder tar de betalt for det har jeg sett.. Anonymkode: f21fd...f19
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Hvorfor ikke ta stilling til slike ting før man går og tatoverer seg? Så slipper man å utsette kroppen for ekstra belastninger her i livet. Anonymkode: 6e0e5...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 Du kan kjøpe en Picosecond laser fra Aliexpress til 300-400 NOK. De fungerer, men sett deg skikkelig inn i hvordan de fungerer og for hvilke farger. Feil bruk kan få konsekvenser. Anonymkode: 8f537...c14
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Jeg går hos Eraze nå for å fjerne et lite kinesisk tegn jeg har hatt i over tyve år. Så langt har jeg hatt tre behandlinger. Tatoveringen har blitt en del svakere, og de regner med at den vil forsvinne helt etter noen behandlinger til. Jeg er ekstremt glad og lettet over å være i gang med prosessen. Anonymkode: 29a79...2df 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe en Picosecond laser fra Aliexpress til 300-400 NOK. De fungerer, men sett deg skikkelig inn i hvordan de fungerer og for hvilke farger. Feil bruk kan få konsekvenser. Anonymkode: 8f537...c14 Herregud. Nei. Anonymkode: 29a79...2df 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå